Dag 14 Smyrna -Sparta - Reisverslag uit Sparta, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 14 Smyrna -Sparta - Reisverslag uit Sparta, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 14 Smyrna -Sparta

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

01 Juni 2022 | Verenigde Staten, Sparta

Gisteravond was erg gezellig en laat geworden. Dat was een hele leuke afsluiter van de geweldige dagen bij Chuck en Ali. Voor hen voelde dit ook echt als even vakantie, zij hebben ook zo genoten. We worden pas om 8u wakker en Ali gaat voor ons weer Dutch Baby's bakken en spek en maakt haar overheerlijke groene smoothies! Ondertussen spelen Guido en Chuck ook nog samen gitaar. Helaas maar aan al dat moois komt ook weer een eind, wij gaan vandaag door naar "Whispering Falls" in Sparta en zij hebben aankomende dagen weer verschillende optredens gepland met hun band. We nemen afscheid, maar gelukkig niet voor lang. Ze komen over een maand of 5 weer bij ons logeren voor hun optredens tijdens hun Europese Tour, jeah.. Rond 11u rijden we weg en eerst nog even boodschappen inslaan bij de Walmart. We rijden verder langs een heeele mooie weg (de omgeving wordt ook steeds groener en nóg mooier) richting onze volgende camping bij watervallen "Burgess Falls" State Park. We gaan alles weer wassen en schoonmaken, rusten heerlijk uit, eten de doggybags van de Thai en genieten vooral ook enorm na, want wat hebben we het toch gezellig gehad! Vanavond vroeg naar bed, bijslapen ;-)

• 03 Juni 2022 - 01:26

Femke En Marcel :