Dag 17 Gatlinburg - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 17 Gatlinburg - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 17 Gatlinburg

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

04 Juni 2022 | Verenigde Staten, Gatlinburg

Om 8.30u ontbijten we gezamenlijk in de keuken van het huis. George (Julie's vader, 84jr) bakt eieren met spek en maakt er toast bij, heerlijk..hij vindt het geweldig om zo voor iedereen zorgen. We rijden met zijn achten in 2 auto's naar Gatlinburg en gaan met een kabelbaan (SkyLift Park) de bergen in naar boven en daar is een hele lange loopbrug "de Skybridge" tussen 2 bergen en in het midden van de brug zit een glazen vloer om overheen te lopen, wat spannend en wat een diepte. We gaan weer met de gondels naar beneden en wandelen wat rond in het gezellige Gatlinburg. We lunchen in een leuk restaurant "Pancake Pantry" aan de Parkway en vertrekken daarna om met de auto door het National Park the Smokey Mountains te rijden, we volgen de "Cades Cove Loop" in de auto bij Julie en Carmine. Jaaaa, uiteindelijk zien we 2 zwarte beren op verschillende plekken in het bos.. zo bijzonder om ze weer in het wild te zien, ook meerdere herten en we zijn helemaal blij. Wat een mooie groene bossen en vergezichten over de mooie bergen. Het is er echt adembenemend mooi, we genieten weer volop. Als we terugkomen bij het huis kletsen we na, we waren met 2 auto's, maar door de drukte en geen telefoonbereik waren we elkaar kwijtgeraakt, maar toch hebben we allemaal beren gezien en de mooie route gereden.. dus "mission completed" ;-) We zijn allemaal moe van de dag en eten wat makkelijks. Later steken we het vuur aan, maken Smoors (koek chocola marshmellows !!) en Marshmellows en kletsen de hele avond door. Er wordt weer veel gelachen.. het is erg gezellig!