Dag 13 Smyrna - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 13 Smyrna - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 13 Smyrna

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

01 Juni 2022 | Verenigde Staten, Nashville

Het was een latertje vannacht, dus we slapen wat uit. Rond een uurtje of 9.00u bakt Ali haar moeder's recept : Dutch Baby, het is een rijzende pannenkoek uit de oven met Maple-syrop, heerlijk! Met daarbij een vitaminerijke groene smoothie. Wat worden we toch verwend zeg :-) Het is al snel warm om 10u al 28gr, het beloofd weer een hele hete dag te gaan worden 33 gr, vol zon. Dus voor een beetje verfrissing we gaan kajakken op een uur rijden! Dat hebben we nog nooit gedaan, dus we zijn erg nieuwsgierig! We rijden weer met de camper, dat zit zo gezellig en het is er al erg mooi als we door de bossen richting het begin van het kajakken rijden. We krijgen ieder een kajak en een peddel en we gaan beginnen. Ook Gypsy het hondje is met Ali mee op de kajak en vind het helemaal leuk. Als het goed is zit er voldoende stroming in om niet al te veel te hoeven peddelen. Het blijkt een rustig stromend riviertje te zijn met vele versnellingen die toch af en toe wat heftiger zijn dan verwacht!! Door de stroming komt Annette in de problemen met een paar bomen langs de zijkant en door de harde stroming valt ze uit de boot.. whaha..er wordt er, natuurlijk nadat alles onder controle is, hard gelachen en vooral door Chuck, maar nog geen 10 min later maakt hij zelf een rondje op zijn kop in het water.. we lachen zo hard dat we bijna niet meer bijkomen.. wat een lol. Ook het groengekleurde bier van Ali was bijna verloren gegaan, maar werd net gered. Het is ook zo superwarm, dat het een heerlijke verkoeling is. Gelukkig zijn onze belangrijkste spulletjes droog gebleven. Onderweg lunchen we en genieten we van de geweldig mooie omgeving. In zo'n supermooie omgeving is dit echt geweldig leuk om te doen en je wordt er eigenlijk niet eens moe van door die goede stroming. Na 6 miles (9,5 km) en ruim 4 uur later komen we aan bij het eindpunt, we leggen de kajakken op het drogen en rijden we weer terug. We eten wat, frissen ons even lekker op en vertrekken naar Nashville. Ze willen ons het muzikale leven in deze gave stad laten zien en we gaan wat sing-a-song writers horen spelen bij Cafe De Local en daarna nog een gezellig bandje verderop.. Erg leuk om dat toch ook nog even te zien en mee te maken. Moe maar voldaan, na een hele afwisselende dag, rijden we terug naar hun huis en gaan we lekker slapen.