Dag 19 Gatlinburg - Murphy - Reisverslag uit Murphy, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 19 Gatlinburg - Murphy - Reisverslag uit Murphy, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 19 Gatlinburg - Murphy

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

06 Juni 2022 | Verenigde Staten, Murphy

Time to say Goodbye again.. vandaag nemen we weer afscheid van Liesje, Julie, Carmine en George. Als we ontbeten hebben, leggen we alles weer vast in de camper en nemen afscheid. Jammer, maar we hebben het enorm naar ons zin gehad, heel gezellig! Zij hebben de koffers ook al in de auto maar vertrekken iets later. We rijden een supermooie weg door de Smokey's en na een uurtje komen we aan bij de Clingman's Dome een uitkijktoren over de Smokey- en de Blue Ridge Mountains, wauw.. wat een enorme klim, we wandelen maar 800 m maar dat bijna stijl omhoog. Pff, maar alles de moeite waard, wat een schitterend uitzicht. We rijden weer verder en komen door het plaatsje Cherokee en wat grappig, we herkennen het.. hier zijn we al eens eerder geweest tijdens een vorige reis, toen kwamen we ook door deze geweldig mooie gebergte "de Appalachen". Bij het volgende dorpje "Bryson City" stoppen we en kijken we wat rond, wat een leuk plaatsje met een oude locomotief en leuke winkeltjes. Na een tijdje rijden we weer verder en zien we de kajaks in het wilde water varen, we lachen allebei.. en denken terug aan een aantal dagen geleden met Chuck[e-38]Ali wat hebben we toen toch een lol gehad met het kajakken. De bergen worden ondertussen iets minder hoog en het landschap veranderd weer naar wat vlakker en komen aan op onze laatste camping. Even een plonsje in het zwembad. We gaan weer inpakken, morgen de camper inleveren en naar het airporthotel in Atlanta. Vanavond eten we nog wat restjes en hebben we onze laatste nacht in ons campertje! Wat hebben we daar toch weer veel plezier van gehad, knus en een enorm vrijheidsgevoel en heerlijk in geleefd en geslapen.. echt een genot!