Dag 20 Murphy - Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 20 Murphy - Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 20 Murphy - Atlanta

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

07 Juni 2022 | Verenigde Staten, Atlanta

De wekker gaat al om 6u, koffers verder inpakken, ontbijten, restant eten weggeven/ gooien en 170 km rijden naar Duluth, met vette regenbuien onderweg, waar we bij Cruise America onze camper inleveren. Totaal 2055 miles = 3300 km gereden. We reden door 6 verschillende staten: Georgia - Alabama - Louisiana - Mississippi - Tennessee - North Carolina. We zagen allerlei dieren: beren, herten, racoons, armadillo's, vuurvliegjes, possems, eekhoorns, chipmunks maar helaas geen Bigfoot haha ;-)!!

We nemen een Ubertaxi naar het hotel, droppen onze koffers en rugzakken achter de balie en nemen een Uber naar Downtown Atlanta. We laten ons bij het "Hard Rock Cafe" op Peachtree Street afzetten, DE straat van Atlanta. We zien de superhoge gebouwen met hoge verbindingsbruggen van gebouw tot gebouw. We zien fonteinen, groot reuzenrad, het Olympisch Park en komen uiteindelijk bij "The world of Coca Cola" aan, dit willen we graag zien. Het is een interactieve belevenis en mogen alle smaken van over de hele wereld proeven. We hebben ondertussen erg honger gekregen, dus besluiten om bij het "Hard Rock Cafe" te gaan lunchen.. mmm wat een overheerlijke Hamburger en Chickenburger en we proosten op weer een geweldige reis met superleuke en mooie herinneringen die we nooit meer zullen vergeten. Na weer de Uber terug te nemen naar het hotel, ploffen we neer op ons bed en rusten heerlijk uit.