Dag 15 Sparta - Reisverslag uit Sparta, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 15 Sparta - Reisverslag uit Sparta, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 15 Sparta

Door: Guido en Annette

02 Juni 2022 | Verenigde Staten, Sparta

We hebben een rustdag ingepland voor vandaag en we slapen zelfs uit tot 7.30u :-) Als we aangekleed en ontbeten hebben lopen we de camping af en gaan we naar "Burgess Falls" State Park, die is hier om de hoek! We horen de watervallen continu op de camping, maar hebben ze nog niet gezien, we zijn erg benieuwd. We zien 4 watervallen, ze beginnen klein en worden steeds groter en vooral dieper. Waaaauw wat is het hier toch mooi .. we wandelen over de smalle bergpadjes en proberen zo dicht mogelijk bij het water te komen om te pootje-baden, beetje verkoeling zoeken hihi.. en na de diepste en mooiste waterval wandelen we hetzelfde pad weer terug. De zolen van onze geweldige teva's hebben het met het kajakken begeven, maar ook zonder werken ze nog fantastisch haha... We boeken gelijk nog een nacht bij om even weer helemaal tot rust te komen, voor we weer verder gaan. Morgen gaan we Liesje (Guido's tante) die ook een roadtrip aan t maken is en haar Amerikaanse familie ontmoeten in Gatlinburg. We kijken er erg naar uit. Vandaag eten we veel gezond, veel fruit, salades en nasi met kip mmm... we kletsen nog met onze Amerikaanse buurvrouw en zien vele vuurvliegjes in de avond en graag nog zo'n nachtje van veel slaap zzz...