Dag 12 Smyrna - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 12 Smyrna - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 12 Smyrna

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

30 Mei 2022 | Verenigde Staten, Nashville

We hebben op de oprit bij Chuck [e-38] Ali geslapen. Heerlijk rustige buurt en gelukkig koelde het wat af, want het zijn erg warme dagen. Veel zon en 31 graden. We hebben om 9u afgesproken en ze willen ons de watervallen in de buurt laten zien. Als we nog aan de koffie in de tuin zitten, komt Chuck met zijn gitaar aanlopen en Guido laat hem graag zien wat hij allemaal geleerd heeft. Wat super leuk om die 2 samen bezig te zien. We nemen onze camper en rijden naar de 1e waterval. Het is Memorial Day en daardoor erg druk, we parkeren maar op een plek waar het eigenlijk niet mag, maar vandaag maar even wel hihi.. we hiken door ruige bergpaden en lopen dwars door de watervallen heen om af te koelen en de mooiste foto's te maken. We zijn vandaag 14 jaar getrouwd en krijgen overal speciale signs, vooral het koppeltje libellen op Chucks schouder dat als een hartje verstrengeld zit haha te grappig. Als we alles gezien hebben wandelen we terug naar de camper en bakken we hamburgers met broodjes en eten onze lunch daar, wat handig zeg en lekker. Daarna zien we nog 2 gave watervallen. We rijden terug en gaan bij de Thai eten, dat is nieuw voor ons, leuk om uit te proberen natuurlijk. Er worden allerlei verschillende gerechten besteld om van alles te kunnen proeven, het is heerlijk. En krijgen een doggiebag mee naar huis van het overgebleven voedsel, te grappig! s 'Avonds krijgt Guido een cowboyhoed uit Chuck's collectie en Annette 2 hele mooie handgemaakt/ geschilderde mokken gemaakt door Ali, zomaar.. wat lief zeg! Nadat Chuck en Guido een nieuwe vuurkorf hebben gehaald, stoken we een heerlijk kampvuur en kletsen heel wat af in hun achtertuin. We hebben weer veel gelachen. Het klikt ook zo enorm goed met hen. We merken dat we heeeeel veel overeenkomsten hebben, ondanks onze totaal verschillende levens. We genieten beide volop.