Dag 11 Hurricane Mills - Nashville - Smyrna - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 11 Hurricane Mills - Nashville - Smyrna - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 11 Hurricane Mills - Nashville - Smyrna

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

29 Mei 2022 | Verenigde Staten, Nashville

Vandaag is het alweer zondag. We vertrekken pas rond 8.30u richting Hendersonville, hier ligt Johnny Cash begraven op Hendersonville Funeral Home. We parkeren er op een verlaten parkeerplaats en wandelen richting de grasvlakte met vele kunstbloemen op elk graf en zien in het midden HET graf van Johnny Cash en zijn vrouw June Cartner. We maken er foto's van en vinden het geweldig dat we hier gewoon rond kunnen lopen terwijl er verder niemand is. Guido laat nog een plectrum als eerbetoon op zijn graf achter. Daarna vertrekken we richting het centrum van Nashville. We zoeken een parkeerplaats bij het "Nissan Stadium" net achter "downtown" (bij navraag bij een Amerikaans gezin blijkt deze nog gratis ook) en wandelen via een geweldig gave wandelbrug over een brede Cumberlandrivier. We zien het centrum met zijn mooie skyline. Wat een gave gebouwen, overal rooftop bars, live muziek uit elke bar, vele zingende en blije mensen. Wat een goeie vibe hangt hier, hele relaxte sfeer. Als we dan toch zijn gaan we naar het "Johnny Cash museum" en zien zijn leven voorbij gaan. Wat leuk om dit alles toch even mee te pakken. Guido's grootste idool en vriend Johnny! Haha.. we gaan lunchen bij een gezellig eettentje op Broadway, Guido natuurlijk een overheerlijke hamburger en Annette een fried chicken wrap en beide een koud pilsje, mmm... we genieten volop! Als we alles rustig aan hebben gezien, wandelen we terug naar de camper (het is ook erg heet en strak blauwe lucht) en gaan richting Smyrna, waar Chuck en Ali wonen. Ali heeft ons uitgenodigd om bij hen te komen eten. We worden heel hartelijk ontvangen, het eten is heerlijk, pasta met broccoli/ kip, wat een enorm gezellige avond en wat hebben we toch gelachen! Net of we elkaar vorige week nog gezien hebben, maar het is door Coronatijd ondertussen al 3 jaar geleden.

• 30 Mei 2022 - 11:51

Hugo En Elly:

Wat een prachtige reis
    En wat leuk om vrienden weer te ontmoeten. Liefs, Papa en Mama

• 30 Mei 2022 - 16:28

Paul & Anny,:

Wat geweldig om jullie enthousiaste reisverslagen te lezen,
    jullie genieten er volop van, prachtig!!!