Dag 7 Zion National Park - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 7 Zion National Park - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 7 Zion National Park

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

30 April 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het blijkt al een uur later te zijn dan we dachten, want we zitten in een andere tijdzone blijkt, de mountain time zone (mtz) dus het lijkt nu of we uitgeslapen hebben maar niets is minder waar :). We zijn vandaag vertrokken met de gedachten dat het Zion National Park wat minder mooi zou zijn, omdat deze maar snel op de route was gepland, maar wat was dit weer totaal anders en deed zeker niet onder aan de andere parken die we gezien hebben. Wat was het groen en wat een gave bergen, we zijn met de shuttle bus verder het park ingegaan en wat triking routes gewandeld. We kwamen afgronden, rotspaadjes en hele mooie watervallen tegen en het is heerlijk warm (we zijn ook weer heel wat meters gedaald). Nadat we dit supermooie park zijn uitgereden zijn we dichterbij Las Vegas een camping gaan zoeken, het is St. George geworden. Guido heeft tot nu toe steeds gereden, het gaat supergoed, dus ik heb mijn rij-kunsten nog niet hoeven te laten zien. We hebben weer een heel gezellig RV-campingetje gevonden en nog heerlijk van het zonnetje kunnen genieten, al waren we best moe maar zeker voldaan van een hele leuke en afwisselende dagje. Morgen Koninginnedag in Las Vegas vieren, waaaaaauw wat een geweldig idee! Zouden ze de stad ook oranje maken, speciaal voor ons???!!!! We hebben de RV-camping langs “the Strip” al gereserveerd dus daar kunnen we morgen terecht. We zijn ZO benieuwd hoe het in Las Vegas is! We hoeven nog maar 200 km te rijden, dus zullen morgen volop tijd hebben om de stad te verkennen! We zijn ook erg benieuwd naar jullie plannen voor Koninginnedag! Natuurlijk wensen we jullie superveel plezier!!

• 30 April 2012 - 07:50

Anny/Paul:

Wat zien jullie toch veel prachtige natuur daar, hier is het vandaag 23 graden. Wij gaan vandaag zomerplantjes en planten kopen en daarna de stad in. groetjes

• 30 April 2012 - 17:06

Nel En Kees:

jullie veel gezien, wij veel gelopen voor de koningin!!!!
    Heel veel groetjes

• 30 April 2012 - 19:10

Henk En Annelies:

Op deze prachtige Koninginnedag met veel zon, Oranje en bier vanuit een vol Koningsplein genieten wij mee met jullie prachtige reis. We herkennen veel, maar ook veel nieuwe dingen gezien. Pas maar op in Vegas met al dat gokken: de reis is nog lang en minder leuk zonder jullie camper en man/vrouw.

• 30 April 2012 - 20:39

Ingrid:

Hee, ben inmiddels bijgelezen! Wat een ontzettende gave roadtrip van jullie!!! Prachtige foto's! De natuur is daar zò ongelofelijk mooi, he, je bent er gewoon helemaal van onder de indruk daar, ik ook nog steeds als ik jullie geweldige foto's zie, kan ik me nu een heeeeele goeie voorstelling maken! (heb nog steeds n beetje heimwee......)
    Ontzettend veel plezier gewenst daar nog en zie dat je elkaar niet kwijtraakt in n walmart bijv. ;-) We kijken uit naar de rest van jullie verslagen en beelden! De groetjes in SF van ons!

• 01 Mei 2012 - 11:53

Dian,Siem&Koos:

Jeetje, ook ff bijgelezen, wat een mooie foto's! 'K had Guido alleen weer met staartje, cowboyhoed/laarzen verwacht na de westerndorpjes. Of is dit voor z'n verjaardag? Echt mooi & gigantisch! Geniet ervan samen!!
    PS koninginnendag natuurlijk naar Larry Cook gaan kijken in de Bommel.. ;-)