Dag 19+20 Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 19+20 Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 19+20 Thuis

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

12 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Na een nachtje in het hotel, waar onze ruggen bijna gebroken zijn door het slechte matras, zijn we klaar om naar huis te gaan. We hebben een lange dag voor de boeg! Eerst uitgebreid ontbijten in het hotel en nemen om half 11 een transferbusje naar LAX airport. Na het inchecken halen we de laatste souveniertjes waar we uitgebreid de tijd voor hebben. Helaas hebben we een uurtje vertraging en vertrekken pas om een uur later dan verwacht (15.00 uur) maar het blijkt dat we gunstige weersomstandigheden hebben met veel wind in de rug. We blijken maar 9.15 uur te gaan vliegen ipv 10.30 uur op de heenweg. Dus we landen netjes op tijd wat voor ons gevoel 12 uur ‘s nachts is, maar helaas is het alweer 9 uur de volgende ochtend. Dag 19 heeft maar 15 uur geduurd, echt een hele speciale ervaring moet ik zeggen! We hebben geprobeerd een beetje te slapen in het vliegtuig maar helaas is het bij wat dutten gebleven. We zijn vanochtend rond 11.30 uur thuisgekomen, dat was wel heel feestelijk doordat mijn neefjes Tijn en Cas het huis met ballonnen hadden versiert en mooie tekeningen hadden gemaakt, echt heel lief! Daarna toch nog maar even naar bed gegaan tot een uurtje of 3, dat was onze nacht… echt wel kort! Nu proberen zo lang mogelijk wakker te blijven en zo snel mogelijk in dit ritme mee te gaan.
We willen iedereen super bedanken voor alle leuke/ spontane reacties die we hebben ontvangen. Elke ochtend waren we weer benieuwd of er gereageerd was. We vinden het echt geweldig dat jullie allemaal zo enthousiast hebben meegelezen met onze reis. Echt helemaal top! Groetjes Guido en Annette

• 13 Mei 2012 - 17:57

Anke En De Boys:

Welcome home!!!!! Hopelijk zitten jullie weer snel in het Hollandse ritme en kunnen we heeeel snel weer eens ouderwets bijkletsen. Het zal wel weer even aanpassen zijn maar het is heerlijk dat jullie zo'n waanzinnige reis hebben gemaakt en daar zo'n mooi document van hebben gemaakt.

• 21 Juni 2012 - 16:09

Hello: