Dag 17 Malibu - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 17 Malibu - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 17 Malibu

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

10 Mei 2012 | Verenigde Staten, Malibu Beach

De krant “The Tribune” is alweer voor de deur gegooid als we wakker worden, echt luxe! Na ons ontbijt rijden we verder richting Los Angeles, zo’n 160 miles is de planning, daar ligt Malibu. We houden onderweg enkele mooie tussenstops, ook in Santa Barbara waar we onze vroege lunch nuttigen. Wat is het hier mooi, vele palmbomen en vergezichten over zee, waauw. Dankzij een goede tip van Ingrid (nog hartstikke bedankt he!) hebben we een geweldige camping aan de Pacific Ocean gevonden met uitzicht op zee, wat wil een mens nog meer! Met een paar “Corona’tjes” in de hand proosten we op een hele mooie afsluiting van een supermooie rondreis. We genieten van de warme zon (zeker rond de 30 graden vandaag!) en van het geweldige uitzicht! Helaas zullen we vandaag de restjes op gaan maken en de koffertjes weer gaan inpakken, want het is alweer zover, morgenochtend gaan we al op tijd de camper afzetten. Zij droppen ons bij ons hotel af, wat dichtbij het vliegveld is en dan hebben we de rest van de dag tijd om Los Angeles te gaan bekijken!

• 10 Mei 2012 - 06:35

Rob H:

Hey, G & A,

Geniet nog van de laatste mooie momenten van jullie gewelidge reis. Wij vliegen jullie tegemoet!!!

Gr R

• 10 Mei 2012 - 07:14

Ingrid:

Hahaha, leuke video! Jaaaa, die rv camping is het! Heeeeeeeeeeeeerlijk is het daar, he! Nog dolfijnen gezien?? Daar beneden zit een leuk visrestaurantje, dat zullen ze jullie wel verteld hebben. geniet nog van jullie laatste momenten daar en in LA!
    (de tijd vliegt veeeeeel te snel om, he?! ;-( )
    Groetjes!

• 10 Mei 2012 - 10:16

Anke En De Boys:

Hoi G & A, jeetje zit de reis er alweer bijna op?! Wat een prachtige foto's zie ik weer bij dit bericht. Guido, hebben ze bij die hoe bijpassende sancho's? Zonder geintje, hij staat je goed ;D Neem het er de komende tijd nog maar even goed van!! Dikke kus uit een heel nat Alphen

• 10 Mei 2012 - 18:54

Stuckie:

Ziet er allemaal gaaf uit daar bij jullie. geniet er nog maar van, en tot snel gr. John en Aniek en kids