Dag 15 Highway 1 Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 15 Highway 1 Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 15 Highway 1 Pismo Beach

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

08 Mei 2012 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Helaas is het weer tijd om naar onze camper terug te gaan en moeten jammer genoeg weer afscheid nemen in SF en vertrekken richting de Highway 1. Wat een geweldig hoge golven en wat een mooie plaatjes krijgen we te zien als ze tegen de rotsen aanslaan. Waaaauw wat gaaf! We hebben nog een paar opdrachten meegekregen en één daar van was Starbucks coffee drinken, dus dat hebben we vandaag gedaan, wat een heerlijk bakkie koffie, jullie hadden gelijk M&K!! We stoppen geregeld omdat het steeds weer de moeite waard is en de uitzichten steeds mooier lijken te worden. Als we in Montery aankomen gaan we op zoek naar een RV camping maar we hebben dit nog niet zo goed voorbereid en hebben nog geen adres en helaas vinden we even niets maar besluiten even door te rijden, want de plattegrond geeft aan dat er toch weer verschillende campings aankomen…. Maar dit blijken helaas heeeele primitieve campings te zijn ver in de bossen en zonder water/ electriciteit en wifi, dus besluiten om door te rijden. Wat we niet in de gaten hadden was dat er in de aankomende tijd even geen RV parks meer komen, dus we gaan het toch maar een eind verder op zoeken wat ook niet zo heel erg is, want dan blijven we gewoon daar wat langer… onderweg komen we nog bij San Simeon waar we gigantisch veel zeeleeuwen op het strand zien liggen zonnen wat echt een geweldig gezicht is… We zoeken de eerstvolgende KOA camping bij Pismo Beach op omdat we weten dat die altijd goed zijn, goede voorzieningen en fijne ruime plaatsen. Het was een eindje rijden vandaag maar morgen gaan we de hele dag genieten van niets doen… ook een heel fijn vooruitzicht!!

• 08 Mei 2012 - 06:58

Deb:

heey,

Zo te lezen hebben jullie erg toffe dagen gehad in SF! Top! En volgens mij superweer! :-) Blijf daar nog maar een tijdje want het weer is hier gewoon bah..

Gelukkig kunnen jullie in Nederland ook lekker naar Starbucks! ;-) hihi

Enjoy!!! xx

• 08 Mei 2012 - 13:28

Sander:

Starbucks ontdekt! Die ga je zeker missen. :-) Gelukig komen ze steeds meer in NL. Mooie foto (CIMG0627)!