Dag 1 Hello USA, here we are!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 1 Hello USA, here we are!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 1 Hello USA, here we are!!

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

24 April 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Pfff eitje dat vliegen naar Amerika, wat hebben we ons toch druk zitten maken om niets... De tijd is voorbij "gevlogen" ;-) en verder geen rare dingen meegemaakt. Maar goed dat er veel yellow caps en sherrif's rondrijden anders zouden we nog denken dat we in Europa zitten. Ook de weg naar het hotel was een piece of cake; gewoon langs de goede kant van de weg gaan staan en dan wachten op het juiste busje (want dat busje komt dan zo!!) We zijn alleen heeeeeeelemaal gaar en willen slapen maar het is nog maar 17.00 uur, dus nu moeten we ons nog maar vermaken met wat biertjes (Stella!)in de bar. Morgen worden we om 8.30 uur opgehaald en naar ons campertje gebracht en dan kan het avontuur echt gaan beginnen... to be continued...

• 24 April 2012 - 07:17

Bas:

Goed dat jullie veilig zijn aangekomen. Haha, ben benieuwd wat jullie er dan allemaal van hadden voorgesteld als je het nu als "eitje" bestempeld. Een openlucht vliegtuig? Staan tijdens de vlucht? Een landing ondersteboven?

En is het gelukt met wakker blijven? Jullie zullen wel vroeg wakker zijn, maar dat komt langzaam goed denk ik. Spannende dag vandaag, lekker met jullie campertje (nou ja, "tje"...) op pad. Ben benieuwd.

Heel veel plezier!

• 24 April 2012 - 07:23

Debby:

Joepieee! Jullie zijn er! :-)
    Lekker gaan genieten!

Nu kan de vakantie echt gaan beginnen!

Dikke kus Deb

• 24 April 2012 - 07:34

Ma Laureijssen:

Als je dit leest is het morgen!! Dus goedemorgen alle twee.
    Veel succes met het campertje!!
    Nu maar gaan genieten.

Groetjes Ma

• 24 April 2012 - 08:07

Femke:

Goed zo! Jullie zijn goed aangekomen en gaan een geweldige tijd tegemoet. Geniet lekker he! tot mails liefs Fem

• 24 April 2012 - 18:24

Anke En De Boys:

Yeah!! Jullie zijn er! Fijn dat het vliegen is meegevallen (Guido!) Hopelijk niet teveel last van een jetlag en dan maar lekker door de states tuffen met zijn twee. X uit Alphen

• 25 April 2012 - 17:38

Anny En Paul:

En hebben jullie al 'n luxe voertuig kunnen bemachtigen ?

• 26 April 2012 - 08:10

Hugo En Elly:

wat een ongelooflijk leuke reis. We volgen het elke dag hoor. liefs H/E