Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang!

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

18 April 2012 | Nederland, Alphen

Het is nu echt aftellen, nog maar 5 nachtjes slapen en dan kan de grote oversteek beginnen. De belangrijkste papieren en apparatuur hebben we al bij elkaar geraapt en de rest moeten we nog even verzamelen. Wat hebben we toch eigenlijk kleine koffertjes voor al die spullen die we willen gaan inpakken, ik denk dat we toch maar wat vaker moeten gaan wassen en wat minder moeten meenemen. Maar eigenlijk zou een gummetje al genoeg zijn toch!!?

We zullen maandag rond 5.30u vertrekken vanuit Alphen op weg naar Schiphol en we vliegen om 9.50 uur richting Los Angeles. 11 uurtjes moeten we ons dan maar zien te vermaken en natuurlijk Guido zien rustig te houden!! :-) en dan kan het "grote" avontuur beginnen. Met een gezonde spanning in onze buik kunnen we eigenlijk niet meer wachten tot het zover is! We hebben er superveel zin in!

• 18 April 2012 - 13:51

Bas:

Ik ben jaloers! Wat een super mooi vooruitzicht. Vergeet niet nu al te genieten he, want dat vergeet ik namelijk wel altijd!
    Zo te zien zijn jullie er nu al helemaal klaar voor. Ach, beetje geld, je paspoort en elkaar, meer heb je niet nodig.
    Heel veel plezier, geniet ervan en veel liefs.

• 19 April 2012 - 11:51

Dian, Remco & Siem:

Ohhhhh, spannend.... Leuk joh!
    Idd alle spullen (zooi) bij elkaar zetten en echt gaan kijken wat belangrijk is om mee te nemen. Koop aan de overkant van de oceaan maar wat wasmiddel, dat hoort ook bij kamperen, of heeft jullie luxe camper ook een wasmachine aan boord?! Wij willen jullie een hele fijne vakantie wensen!! ENJOY!

• 23 April 2012 - 17:58

Paul En Anny: