Dag 2 Lake Havasu City - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 2 Lake Havasu City - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 2 Lake Havasu City

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

26 April 2012 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Vandaag zijn we vroeg opgestaan (5.00 uur) en kunnen gelukkig om 6.00 uur al aan het ontbijt in het hotel. We worden opgehaald door Cruise America met een mega 4x4 SUV, hoe cool is dat! Er staat ons een oud krel te wachten, dus hebben we om een nieuwere camper gevraagd en heeeeel gelukkig ook gekregen. Wie niet waagt wie niet wint zullen we maar zeggen. Nu uitvinden hoe dat allemaal werkt, maar gelukkig voor Guido geen probleem om ermee te rijden in the big city LA. Het duurt even voor we de stad uit zijn, onderweg groot ingeslagen bij een mega Walmart dus we kunnen er weer even tegen. We hebben uren door onze eerste woestijn gecruised en een supermooi uitzicht gehad over kale bergen met heide en kleine groene bosjes en kwamen af en toe zo eens een auto/ RV tegen… uiteindelijk kwamen we aan in Lake Havasu City, wat weer adembenemend mooi is. We krijgen een geweldig mooi plekje aangewezen op een camping langs het meer, met onze voeten bijna in het water. We zijn hartstikke moe maar zeker voldaan van onze eerste trip.

• 26 April 2012 - 10:14

Anke En De Boys:

Wat fijn dat jullie met een fatsoenlijke camper op weg mogen gaan, is toch voorlopig jullie woonplek ;D
    Nog steeds ongelooflijk dat jullie er nu echt zijn! Enjoy.
    X