Dag 7 Natchez - Vicksburg - Reisverslag uit Vicksburg, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 7 Natchez - Vicksburg - Reisverslag uit Vicksburg, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 7 Natchez - Vicksburg

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

25 Mei 2022 | Verenigde Staten, Vicksburg

We hebben goed geslapen, het was een stuk koeler vannacht zo'n 20gr en een briesje dus dat maakt het veel aangenamer! Beide erg verkouden geworden van de hitte en de airco, maar dat komt goed. De ochtend begint met sporten, douchen en ontbijten. Alles op het gemak, want we willen Natchez gaan bekijken, al weten we nog niet zo goed wat er te zien is. Bij het visitorcentre geven ze ons alle info en gaan vol enthousiastme richting het centrum. In de verte zien we wel supervette donkere wolken naderen, we maken er hele mooie foto's van haha.. maar lopen lekker door.. tot de eerste dikke druppels en daarna een gigantische regen- en onweersbui. We schuilen bij iemand onder z'n carport, maar deze bui lijkt niet op te houden. Als het iets minder regent, lopen we gauw met ons paraplu'tje terug naar de camper en doen het rondje al rijdend, er blijkt ook niet zoveel te zien te zijn, dus vertrekken we maar richting Vicksburg. Onderweg verwonderen we ons toch weer over alle leegstaande, verpauperde huizen en waarom er dit misschien al tientallen jaren zo bij staat. Maar ook heel veel mooie huizen in allerlei kleuren, met grote verandas,schommelstoelen en vooral veel Amerikaanse vlaggen. Heel erg trotse mensen! We tanken en gaan naar de Walmart om de hoek, zodat we morgen richting Memphis kunnen. We relaxen weer en koken weer een heerlijk potje in de camper, daar worden we ook heel goed in.

• 26 Mei 2022 - 12:51

Hugo En Elly: