Dag 10 Sequoia National Park - Reisverslag uit Coarsegold, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 10 Sequoia National Park - Reisverslag uit Coarsegold, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 10 Sequoia National Park

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

04 Mei 2012 | Verenigde Staten, Coarsegold

We hadden bedacht om het vandaag rustig aan te doen omdat we hele drukke dagen achter de rug hebben. Maar het blijkt dat we aan deze zijde van het Sequoia NP niet in mogen omdat onze camper te lang is! Dus we moeten helemaal omrijden via de noord/west zijde van het park om de General Sherman te kunnen zien. We rijden continue door bergdorpjes wat een lange vermoeiende route blijkt maar alles de moeite waard. We komen uiteindelijk bij de dikke bomen aan, moeten even een eindje naar beneden lopen om de General met zijn gevolgen dan ook echt te zien. Waaauw wat zijn die bomen groot en vooral dik. Knoeperts zijn het! We rijden naar een Koa camping richting Yosemity NP en hebben er toch weer zo’n 350 km opzitten, pffff hierna gaan we echt even rustiger aan doen en …Miller time! (merk biertjes)! Wat een rust hier op de camping, midden in de natuur met super veel eekhoorntjes, konijntjes en vogeltjes (vooral spechten) die ons vermaken… ! En we krijgen gezellige buurtjes uit Denemarken die ons de hele middag en avond vermaken met hun avonturen, was echt heel gezellig en hebben veel gelachen..

• 04 Mei 2012 - 07:24

Ingrid:

Hee, fijn dat jullie dat boompje toch wel gezien hebben! (Wij hadden toen ook hetzelfde probleem met de rv! Hebben we dat echt niet verteld? :-( ) voor ons was die wandeling naar beneden, maar vooral weer terug omhoog, niet te doen met de meiden, helaas! Prachtige foto's weer, ben benieuwd naar Yosemite! Als je tijd hebt zou ik daar zeker wat langer blijven!