Dag 10 Memphis - Hurricane Mills - Reisverslag uit Hurricane Mills, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 10 Memphis - Hurricane Mills - Reisverslag uit Hurricane Mills, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 10 Memphis - Hurricane Mills

Door: Guido en Annette

28 Mei 2022 | Verenigde Staten, Hurricane Mills

We worden rond 6u wakker en staan rustig op, ontbijten, koppelen af en zetten koers richting Nashville. Vandaag rijden we zo'n 240 km naar Hurricane Mills waar we op een KOA RV park gaan staan. We weten dat dat hele fijne campings zijn met goede voorzieningen. Het enige jammere is dat deze best dicht naast een snelweg ligt, maar ach we zijn al wat gewend ondertussen he ;-). We gaan alles wassen; kleding en beddengoed enzo want dat is wel nodig haha. Onderweg pikken we ook nog even een Walmart mee om boodschappen in te slaan. Even een rustige dag inplannen om weer helemaal bij te komen en fris verder te gaan. We chillen weer met een heerlijk biertje en liggen bij het zwembad, maken een praatje met verschillende buurcampers, wat gezellig toch allemaal weer. Vanaf morgen laat in de middag, nadat we Nashville gezien hebben, gaan we naar het plaatsje "Smyrna" waar Chuck [e-38] Ali (check: https://youtu.be/6E-EE1OI0So ) wonen, we kijken er enorm naar uit hen weer te zien en andersom ook jeeeaaahhh....