Dag 2 Atlanta - Auburn - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 2 Atlanta - Auburn - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 2 Atlanta - Auburn

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

20 Mei 2022 | Verenigde Staten, Auburn

Rond 04.00u worden we wakker. Nou, dat hebben we eigenlijk al best goed gedaan haha.. bakkie koffie en wat relaxen. We hebben gisteren Cruise America al gebeld en kunnen de camper om 12.30u ophalen dus we hebben de tijd. Als we een ontbijtje in het hotel hebben gescoord, bestellen we een Uber-taxi om ons naar CA te brengen. Eerst maken we nog een wandeling om de benen te strekken en de tijd wat te vullen, het begint al aardig op te warmen, heerlijk! Van de taxi-chauffeur krijgen we een paar goede tips en als we de camper hebben opgehaald rijden we naar de dichtstbijzijnde Walmart voor de "grote" inkopen. Deze winkels zijn allemaal hetzelfde ingedeeld, ondanks het enorm grote winkels zijn, weten we onze weg goed te vinden. Dik ingeslagen rijden we naar een RV park in Newnan, maar deze bleek alleen voor jaarplaatsen. Daar krijgen we het even warm van, want veel andere opties hebben we niet. Ik heb er nog eentje opgeschreven, maar die is 125 km verderop, dus proberen we die maar. Rond half 5 komen we in Auburn, Alabama aan. We zijn een tijdzone overgegaan, het verschil is hier 7 uur vroeger ipv 6 uur. Yes, pfff gelukkig het is een hele mooie camping! Bed opmaken, koffers uitpakken en lekker uitrusten en proosten op een mooie en productieve dag.

• 21 Mei 2022 - 11:05

Paul En Anny:

Hoi Annette en Guido, wij wensen jullie een hele mooie en zonnige vakantie toe!! Groetjes!!