Dag 1 Amsterdam - Philadelphia - Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 1 Amsterdam - Philadelphia - Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 1 Amsterdam - Philadelphia - Atlanta

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

20 Mei 2022 | Verenigde Staten, Atlanta

Ready for take-off! Ons volgende avontuur gaat beginnen en wat hebben we er weer enorme zin in! Al om 4.30u vertrekken we richting Schiphol. Onderweg met een hele mooie lichtshow van onweers- en regenbuien. Zo.. nu is de auto toch nog schoon geworden haha. Het is nog hartstikke rustig op de weg en de luchthaven, dus alles verloopt lekker vlotjes. Op de geplande tijd 10.15u vliegen we in zo'n 7,5 uur naar Philadelphia voor een overstap. We vermaken ons prima met dutten en filmpjes. Ai ai, das een lange rij bij de douane in Philly, die duurde zeker 1,5uur maar ach ja wachten is wat we de hele dag al doen, daar worden we best goed in. De 2e vlucht is met een klein vliegtuigje, beetje hobbeliger en ​na 1.45u landen we op Atlanta. Hier is het een stuk warmer 30 gr met een briesje, wat lekker zeg. De hoteltransfer brengt ons naar ons hotel, we proosten nog met een heerlijk koud biertje en om 21u ​(03.00u NL tijd) gaan we lekker slapen. Nu kan het avontuur écht gaan beginnen, jeah!

• 20 Mei 2022 - 11:27

Cindy:

Geniet er lekker van!! Groetjes aan Guido ;-)

• 20 Mei 2022 - 12:06

Debby :

Super veel plezier en heel hard genieten samen!! :) xx

• 20 Mei 2022 - 15:09

Annelies:

Het avontuur is begonnen. Yeah!!
    Tot over ca 2 weken...

• 20 Mei 2022 - 15:20

Hugo En Elly:

Genieten nu. Veel plezier. Papa en Mama

• 20 Mei 2022 - 15:27

Aniek:

Een heerlijke start van jullie vakantie. Heel veel plezier en fijn om jullie zo te volgen!

• 20 Mei 2022 - 23:09

Anke:

Veel plezier en geniet van jullie reis!

• 21 Mei 2022 - 03:55

Femke Van Bergen En Marcel Weda :

Heel veel plezier op weer een prachtige reis! Geniet lekker en maak veel moois mee Xx