Dag 3 Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 3 Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 3 Grand Canyon

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

26 April 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Weer maar vroeg opgestaan 5.15 uur en net op tijd voor de zonsopkomst…. Ons huisje voldoet prima maar we waren wel de kussens vergeten dus een klein beetje pijntje in de nek en rug zeg maar (vooral Annette dan!). We hebben vandaag kussens en dekens gehaald, dus dat probleem is ook opgelost :). Vanochtend na een heerlijk zelf gemaakt ontbijtje rond 7.30 uur vertrokken. Vandaag gaan we op weg naar de Grand Canyon waar we 2 nachten zullen blijven, dus hebben we wat meer tijd om te relaxen. Natuurlijk hebben we een deel over de legendarische Route 66 gereden, waar Guido al bijna heeeel zijn leven over droomt (dus dat is nog niet zo lang he bijna jarige…!) dus je begrijpt dat dit een wens is die nu eindelijk uitkomt. We hebben geweldig leuke route 66 dorpjes gezien, nog veel leuker dan op tv. Daarna op weg naar the Grand Canyon, we hebben net een leuk RV campingetje opgezocht en morgen gaan we het diepe gat pas zien, vanmiddag gaan we even relaxen….

• 26 April 2012 - 10:17

Anke En De Boys:

Jaaaaaaaa!!!!! Guido" a dream come true" op route 66. Annette, slaap lekker vanavond ;D