Dag 12 San Francisco North (Petaluma) - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 12 San Francisco North (Petaluma) - Reisverslag uit Petaluma, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 12 San Francisco North (Petaluma)

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

05 Mei 2012 | Verenigde Staten, Petaluma

We werden vanochtend al om 4 uur wakker van een trein die zijn luchthoorn goed/ lang uittestte en van het geweld van de snelweg die om de hoek lag ! We waren eigenlijk klaarwakker en zijn maar rustig opgestaan en gaan ontbijten. Vandaag staat er eigenlijk een soort van “rustdag” op het programma, we hoeven maar 100 mile (160km) te rijden! Toen we in Concord aankwamen bleek de camping achteraf gelegen en we voelden ons niet echt op ons gemak! Beetje luguber zelfs, dus snel weg daar! We besloten al gauw om de KOA camping op te zoeken die ten noorden van SF ligt, dat bleek nog 65 mile extra maar dat hadden we er zeker voor over en het was nog vroeg. Om 10.30u kwamen we aan en de zon was nu dan ook volop aan het schijnen, terwijl we vanochtend alleen nog maar bewolking hadden gezien. We hebben de heeeeele dag heerlijk gerelaxed, boekje gelezen, biertje gedronken en volop van het zonnetje genoten. Wat waren we hier aan toe…. Om 15 uur zijn we maar alvast begonnen met Guido’s verjaardag te vieren, want dat betekent 12 uur s’nachts in NL. De vlaggetjes hangen weer uit en het feestje is begonnen. Morgen krijgt ie een heel mooi cadeautje waar hij al heel lang van droomt, Alcatraz bezoeken! We hebben gisteren al gereserveerd anders zou de kans groot zijn dat we het mis zouden gaan lopen. Na Alcatraz zullen we richting neef Marcel en Karlijn gaan die in SF wonen! We kijken er enorm naar uit hen hier te ontmoeten…

• 05 Mei 2012 - 07:57

Hugo En Elly:

Hola, eerst van harte gefeliciteerd. Nog vele jaren en we zullen er eentje op nemen. Zo te zien hebben jullie het goed naar je zin. Die hoed staat je ook best. Nou het paard nog. Is het kaartje voor Alcatraz enkel of ook retour. Gr.

• 05 Mei 2012 - 08:32

Dian, Siem & Remco:

GUIDOOOOOOOOOO, van harte proficiat met je verjaardag!!!! Maak er een leuke dag van, maar dat komt zeker goed! Wat een mooie parken en prachtig en afwisselend land, geniet ze nog en veel plezier in SF!!! X ons

• 05 Mei 2012 - 11:06

Anny/Paul:

Guido Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, en ook Annette gefeliciteerd.
    Het schiet al op, nog een ruim week en dan weer richting NL. Als jullie bij Marcel en Karlijn zijn, doe ze de groeten van ons, nog 'n prettige reis verder.
    Groedjes Tante Anny en Ome Paul

• 05 Mei 2012 - 12:08

Rob En Aniek:

Hè cowboy,

Staat je goed zo'n hoed! Cowboy ad, van harte gefeliciteerd met je 43e birthday!

Gr. Aniek en Rob

• 05 Mei 2012 - 13:12

Ingrid:

Wat zijn die treinen toch prettig daar, he?!! ;-) Guido, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ook namens Stefan natuurlijk!
    Geniet van Alcatraz; is zekers de moeite waard, tis echt indrukwekkend!
    Have fun in SF!
    Groetjes!

• 05 Mei 2012 - 15:24

Femke :

Heel hartelijk gefeliciteerd Guido! En ook Annette! Wat een supercadeau is dat zeg! Geniet er lekker van. Veel plezier xxx Fem

• 05 Mei 2012 - 17:05

Ine:

Guido van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag,en ook jij Annette Gefeliciteerd,Ik heb jullie reisverslagen allemaal gelezen,maar jullie hebben al heel veel gezien,bijna in SF,misschien zie ik jullie zondag bij Marcel en Karlijn op Skype,tot dan. Groetjes tante Ine

• 05 Mei 2012 - 17:53

Dorien:

Guido, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag namens ons faesjes!!!

sorry, dat jullie niets van ons gelezen hebben. zijn vandaag pas terug!!!

we gaan nu de verslagen lezen!!

geniet van jullie vakantie!!!

Dikke kus
    Faesjes

• 05 Mei 2012 - 18:36

Anke En De Boys:

Hieperdepiep Hoera! Guido van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We hebben er al een pilsje/wijntje op geproost hier in Alphen! Veel plezier in SF. X van ons

• 05 Mei 2012 - 20:20

Erik:

Hello Guido, i wish you a jolly happy birthday!!!
    And Annette, congrats with the birthday of your hubbie!! :-D
    P.S.: Make sure you can leave Alcatraz ;-)
    Groeten van een bijna jarige ;-)

• 06 Mei 2012 - 10:01

Sander:

Een dagje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd! Super mooi allemaal, zeg!
    Veel plezier in San Francisco.