Dag 4 Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 4 Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 4 Grand Canyon

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

26 April 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Wat was het vannacht toch koud, we hebben onze joggingkleding met mutsen aangedaan en dicht tegen elkaar aan gaan liggen om maar een beetje warm te worden. Dit hadden we niet verwacht, maar wat wil je als je hoog in de bergen zit :). Guidotje was helaas nog niet zo slim om de kachel aan te zetten hihihi…maar nu weten we hoe dat werkt! Vanochtend al op tijd naar de Grand Canyon gereden, 1 mile hiervandaan dus daar waren we zo, maar we zagen nog steeds niets. Pas toen we geparkeerd hadden en naar het dichtst bijzijnde uitkijkpunt waren gegaan zagen we het geweldige uitzicht. Waaaw wat een groot gat!!! Zie hier maar : http://youtu.be/VLqFkq6OpOM We hadden superveel geluk want het zonnetje scheen volop! Enorme mooie foto’s kunnen maken. Daarna sloeg het weer om en begon het helaas te regenen. We zijn met de shuttle bus door het National Park gereden naar de hiking tracks waar we een eindje langs de afgrond van de Grand Canyon zijn gaan wandelen. Dus we hebben toch een mooie indruk gekregen. Morgen op weg naar Page komen we nog langs heeeele mooie uitkijkpunten en dan houden ze veel zon! Dat gaat dus helemaal goed komen. Vanmiddag hadden we nog tijd om wat huishoudelijke dingen te doen, zoals een wasje en een boodschapje. Nu lekker even lezen, filmpje kijken en route voor morgen checken…

• 27 April 2012 - 06:38

Anke En De Boys:

Wauw, wat een view!
    Lijkt me een waanzinnig gevoel om bij zoiets groots te staan.
    X

• 27 April 2012 - 07:11

Hugo En Elly:

je zou er hoogtevrees van krijgen.wat jammer dat het zo koud is. hier 23 gr.

• 28 April 2012 - 11:14

Femke:

Wauw, wat gaaf. We spreken volgende keer wel daar af hoor;) xxx