Dag 8 Hinton – Mt Robson – Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 8 Hinton – Mt Robson – Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 8 Hinton – Mt Robson – Clearwater

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

13 Juni 2016 | Canada, Clearwater

We zijn helemaal uitgerust en kunnen er weer tegenaan. Wanneer we nog maar net op weg zijn, zien we de eerste hertjes al voorbij springen en worden hierdoor natuurlijk alert op andere leuke beesten. Na heel wat km te hebben gereden, zien we een RV midden op de weg staan met zijn gevarenlichten uit, we denken gelijk dat ze met stukken staan maar als we dichterbij komen..... neeee 2 zwarte beren in de berm.. WAUW we kunnen onze ogen niet geloven en doordat we zo rustig rijden kunnen we gewoon stil staan en rustig aan foto’s en filmpjes maken. Dit is gaaaaaf. Vol enthousiasme vervolgen we onze weg, we passeren weer de tijdzone –9 uur en komen bij Mount Robson aan. We willen een hike gaan maken van 10 km naar een lake.. We maken onze berenbel vast en volgen het pad rinkelend langs een kolkende rivier, door een dichtbegroeid bos met naaldbomen en een mooi wandelpad, we komen geen mens tegen. We komen aan bij een adembenemend mooi meer, zo één van een plaatje, wauw wat geweldig! Nadat we weer terug zijn aangekomen bij de camper vervolgen we onze weg richting Clearwater waar we wederom een KOA camping nemen. Als we aankomen, worden we hartelijk ontvangen en naar onze plek gewezen.. een heerlijk rustige ruime plek onder bomen, de zon schijnt en we proosten op onze topscore van totaal 3 beren!!!!

• 14 Juni 2016 - 12:01

Elly En Hugo:

Wat een lief koppie heeft die beer en wat een prachtige natuur. Genieten hoor. Liefs H.NL