Dag 17 Saanicton (Victoria) - Reisverslag uit Victoria, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 17 Saanicton (Victoria) - Reisverslag uit Victoria, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 17 Saanicton (Victoria)

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

22 Juni 2016 | Canada, Victoria

Onze laatste dag in de camper, wat zijn die weken toch weer snel voorbij gevlogen. We hebben heerlijk geslapen en Guido voelt zich alweer een stuk beter, gelukkig! Vandaag gaan we naar Victoria, de hoofdstad van het eiland. Het was vroeger een Britse kolonie en daardoor straalt alles nog brits uit. We gaan al op tijd naar de stad, we hebben geïnformeerd waar we de camper kwijt kunnen, maar als we bij de parkeerplaats aankomen, blijkt deze helaas al helemaal vol. Wat een drukte zo vroeg op de morgen maar we hebben op de heenweg wel een hele grote parkeerplaats bij een winkelcentrum gezien, maar dan moeten we nog zeker 2,5 km lopen om in het centrum te komen. Het is lekker weer en zo sportief als wij zijn wandelen we er naartoe en proeven we de sfeer van de stad al. We zien het bekende hotel “The Empress” en de “Gouvernement Building” wat mooie en imposante gebouwen zijn. Het is een havenstad met heel veel bloemen en vele stambeelden en totempalen. We wandelen door gezellige winkelstraten, China Town en eindigen bij Danny’s waar we nog een overheerlijke hamburger scoren mmmmm..... Als we weer terug op de camping zijn is het inpakken geblazen, alles weer de koffers in want morgenochtend moeten we de camper weer inleveren :-( . Natuurlijk blijven we nog 2 nachten in een hotel in Vancouver om die stad te kunnen bekijken :-)

• 23 Juni 2016 - 07:33

Richard En Anke:

Wat vliegt de tijd! Nu nog Vancouver ontdekken en alle indrukken verwerken. Geniet van de laatste dagen Canada.

• 23 Juni 2016 - 12:31

Paul En Anny:

Zo wat gaat dat toch snel he! We hebben weer genoten van je reisverslagen en foto's, we hebben het 'n heel klein beetje meebeleeft, jullie nog een paar gezellige dagen in vancover en 'n goede terugreis gewenst. Groetjes!!