Dag 19 Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 19 Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 19 Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

24 Juni 2016 | Canada, Vancouver

Onze laatste volle dag in Canada, daar gaan we nog eens even goed van genieten! We gaan een heerlijk ontbijtje scoren bij de Safeway en Starbucks, echt een top-combinatie. Als we met onze koffie in de hand richting het strand lopen, voelen we ons al helemaal ingeburgerd :-). We gaan vandaag aan de overkant van het hotel fietsen huren. Ze verhuren allerlei soorten fietsen, maar wij willen natuurlijk graag “Cruisers” daar houden we natuurlijk enorm van... Guido kiest natuurlijk een zwarte bike, hij mist alleen nog het motortje erop haha ;-). “Stanley Park” is echt om de hoek en daar kunnen we een hele leuke route fietsen, langs de kustlijn, door het bos en langs meren. Wat een heerlijke route, natuurlijk doen we het op ons gemak, we genieten van de omgeving en komen langs de bekende totempalen, een grote haven met mooie skyline, Beaver Lake, Lost Lagoon en de Lions gate Bridge. Het is echt een hele leuke manier om het park te zien. Natuurlijk gaan we nog lekker uit eten om de laatste hamburgers te scoren en proosten op een geweldig mooie, indrukwekkende en heerlijke reis. Natuurlijk willen we jullie ook enorm bedanken voor jullie leuke, lieve en gezellige reacties op onze verhalen via de site, sms en whatsapp, dat maakt het schrijven ervan nóg leuker ;-) Morgenmiddag (onze tijd) vliegen we helaas weer naar huis..