Dag 9 Flaming Gorge - Manila (Green River) - Reisverslag uit Flaming Gorge Lodge, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 9 Flaming Gorge - Manila (Green River) - Reisverslag uit Flaming Gorge Lodge, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 9 Flaming Gorge - Manila (Green River)

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Flaming Gorge Lodge

We dachten vandaag een rustdag te houden, maar het is allemaal iets anders gelopen (handig als je geen vaste planning hebt) dus hebben we morgen die rustdag nog tegoed! We zijn pas rond een uurtje of 8 vertrokken naar een volgende camping omdat deze vol bleek. We kregen een tip om niet via Salt Lake City te rijden maar een alternatieve route door een mooie gebergte “Flaming Gorge” te nemen. Nou niets is ervan gelogen, we vertrekken uit het bosachtige Jackson en volgen een supermooie route. De gebergten worden steeds droger en droger maar wat een mooie vormen en vergezichten. Uiteindelijk komen we bij Green River Lake aan, een oase aan groen en een geweldig groot meer middenin de woestijn! En hier blijkt dus ook onze camping! Echt wonderlijk dat je na zoveel droogte ineens een groene oase aantreft.. en hier blijven we dus 2 nachten, wauw wat een geweldige plek! We genieten volop!!

• 04 Juni 2014 - 10:14

Hugo En Elly:

Mooi daar. Iets te ver weg anders kwam ik even over. De camperindeling lijkt wel wat op onze grote caravan . Rust goed uit. Zoveel te meer kun je overmorgen verwerken. Gr. Hugo.NL

• 04 Juni 2014 - 11:53

Paul/Anny: