Dag 20-21 Denver-Chicago-Düsseldorf-Alphen - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 20-21 Denver-Chicago-Düsseldorf-Alphen - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 20-21 Denver-Chicago-Düsseldorf-Alphen

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

15 Juni 2014 | Nederland, Alphen

Gisteravond nog heerlijk gegeten in het panoramarestaurant op de 14e verdieping van het hotel (met skyline van Denver), dat was een mooie afsluiter. Vandaag (zaterdag) mogen we weer lekker naar huis. Na 3 fantastische weken zijn we weer toe aan ons normale leventje. We worden rond 6.40 uur opgehaald door een taxi. Checken uit, leveren koffers in en gaan op zoek naar de juiste gate, we vliegen om 9.40 uur naar Chicago (binnenlandse vlucht), dus hoeven niet door de douane. Na 2,5 uur vliegen komen we in Chicago O'Hara aan... we wachten netjes bij de bagageband maar al snel komen we erachter dat wij ze niet tussendoor hoeven op te halen. We checken weer uit en laten een 2e bodyscan doen, dit keer wel door de douane en mogen we weer wachten, gelukkig maar 1,5 uur. Dan eindelijk de lange vlucht (8,5 uur). We proberen wat te slapen (blijft helaas bij wat dutten) want we missen een nacht. We landen (voor ons gevoel) rond 23.30 uur in Düsseldorf, maar dit blijkt de volgende ochtend 7.30 uur te zijn. We wachten op onze koffers, oh gelukkig die zijn ook met ons meegevlogen! Met de shuttlebus naar de auto, nog een eindje rijden en dan mogen we ons heerlijk eigen bedje weer in. En wat worden we weer verrast door een mooi versierd huis, allemaal oranje ballonnen en tekeningen gemaakt door Tijn en Cas, dankjewel lieve neefjes! Oh wat is t weer fijn om thuis te zijn!!