Dag 19 Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 19 Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 19 Denver

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

13 Juni 2014 | Verenigde Staten, Denver

We zijn vroeg wakker, het is heerlijk weer, strak blauw en 28 graden! We ontbijten op ons gemakje en hoeven maar 40 miles naar Cruise America te rijden. We tanken onderweg en leveren de camper in, alles geregeld, wat fijn! We hebben 3170 miles op de teller, zo’n 5100 km!!! Waaauw dat is veel. Ze bellen een “Yellowcab” voor ons en binnen 5 minuten komt de taxi ons oppikken, wat is dat geweldig geregeld! Wanneer we om 9.30 uur al in het hotel aan komen blijkt er zelfs al een kamer beschikbaar. We zetten al onze spullen binnen en we nemen de handige shuttlebusservice van het hotel om de stad te verkennen! We laten ons afzetten bij het belangrijkste gebouw van de stad “the State Capitol”. Nu eerst een Starbucks koffie, daarna lopen we door de bekende winkelstraat "16th Street" met hele gezellige winkeltjes, restaurantjes en bierbarretjes. In de shuttlebus zaten we samen met mensen die verkleed naar het "Colorado Convention Centre" gingen, natuurlijk wilden we daar al die andere verkleedde bezoekers (allerlei actiefiguren van tekenfilms en games) graag zien, dus lopen we daar ook even langs. We denken dat het een soort °Meet and Greet° van fans is, echt heel grappig! We komen langs "Denver University” en als we richting het “Confluence Park” lopen, zien we hele leuke bruggen en een stoomtreintje. Daarna zien we kinderen aan het raften in het kolkende riviertje wat midden door Denver gaat. Wanneer we dichter bij ons hotel komen zien we een attractiepark met enorm veel en enge achtbanen en een enorm groot sportstadium. Als we in het hotel aankomen, kijken we naar de 2e helft van de voetbalwedstrijd Nederland – Spanje. We winnen met 5 - 1!! Onze dag kan niet meer stuk!

• 14 Juni 2014 - 10:04

Hugo En Elly: