Dag 1 Düsseldorf - Chicago - Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 1 Düsseldorf - Chicago - Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 1 Düsseldorf - Chicago - Denver

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

27 Mei 2014 | Verenigde Staten, Denver

Ons volgende avontuur is weer begonnen!!! We zijn vanochtend (na een wat onrustige nacht) rond een uurtje of 5 vertrokken uit t Brabantse land. Gelukkig bleek het nog rustig op de weg en vonden Parkplatz P24 bij Düsseldorf Airport snel en met de shuttlebus richting vliegveld. We zagen gelijk bij binnenkomst dat we zeker 1,5 uur vertraging hadden en we dus de aansluitende vlucht Chicago - Denver niet zouden kunnen halen, maar ach het is vakantie dus we blijven rustig ;-) We laten ons informeren en het blijkt dat we de volgende vlucht moeten laten omboeken wanneer we in Chicago aankomen. Maar na 8,5 uur vliegen naar Chicago bleken we toch onze vlucht nog gewoon te halen...pff gelukkig…. Nu dan eindelijk echt op weg naar Denver. Om 01.00u ‘s nachts NL tijd (17.00u Denver time) landen we dan eindelijk op Denver en om 03.00u NL tijd (19.00u Denver time) hebben we al onze spullen in het hotel gedropped (kamer met geweldig uitzicht op de Rocky Mountains) en zitten we aan onze eerste overheerlijke Amerikaanse hamburger met Franse frietjes mmmm….. dit hadden we verdiend. Na een fijne lange douche eindelijk heerlijk slapen….nu kan het avontuur pas echt beginnen. Morgen gaan we de camper ophalen en door naar Estes Park.

• 27 Mei 2014 - 07:06

Richard, Anke, Sam En Tim:

Hey G&A,

Wat fijn dat alles zo 'vlekkeloos' verlopen is!! Wat een lange reis hebben jullie achter de rug, nu kan jullie heerlijke reis door Amerika echt gaan beginnen. Wij wensen jullie super veel plezier. Enjoy! We zien jullie reisverslagen graag verschijnen zodat we een beetje mee kunnen genieten ;D Dikke kus

• 27 Mei 2014 - 09:12

Elly En Hugo:

Heerlijk jullie berichtjes te lezen. We reizen mee hoor. Veel plezier en veel moois onderweg. liefs Hugo.NL

• 27 Mei 2014 - 11:51

Marck:

Gelukkig is de reis dan toch goed gekomen, veel plezier en geniet ervan.

• 27 Mei 2014 - 16:02

Ingrid En Steef Neefan ;-):

Hee Guido & Annette,

Wat fijn dat jullie na n "redelijk vlotte reis" weer kunnen gaan genieten van n geweldige roadtrip!! We wensen jullie heel erg veel plezier! Fijn dat wij weer af en toe wat mee mogen lezen! Geniet ervan!!

Xxx

• 27 Mei 2014 - 16:02