Dag 2 Cruise America - Estes Park - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 2 Cruise America - Estes Park - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 2 Cruise America - Estes Park

28 Mei 2014 | Verenigde Staten, Estes Park

We hebben heerlijk geslapen in een superfijn bed, dat scheelt. Na 9 uur slaap gaan we ontbijten. Alles op ons gemak. Het is buiten superlekker weer 29`C echt genieten... We hebben ondertussen contact met Cruise America gehad en ze komen ons pas om 12 u ophalen, helaas staat de camper niet eerder klaar. Wanneer we in het hotel zitten te wachten kletsen we wat met een Nederlands echtpaar die ook een camper gaan ophalen en onze route precies andersom gaan maken. Zij geven ons tips en wij weer aan hen, erg gezellig! We worden daarna opgehaald en krijgen onze camper mee, wat een gigantisch ding! Maar wat heerlijk zoveel ruimte. We moeten de eerste miles weer even wennen aan de manier van rijden. We hebben de treestrees (lees; tomtom) ingesteld op de dichtstbijzijnde Walmart om alle boodschappen in te slaan zodat we een paar dagen vooruit kunnen. Na we de stad uit te zijn, genieten we steeds weer meer van het uitzicht. Hard kolkende stroompjes, mooie groene bergen en daarachter de besneeuwde bergen... wauw wat mooi! Na zo’n 80 miles komen we aan dichtbij Estes Park en parkeren op een KOA camping. Eerst maar alles uitpakken en bed opmaken en daarna hebben we een koud pilsje in de zon verdiend. Terwijl we met onze Amerikaanse buurman wat staan te kletsen komen er op zo’n 30 meter afstand 2 grote herten (elks) langslopen.. geweldig om te zien. Onze buurman verzekerd ons dat we nog veel meer van dat soort beesten gaan tegenkomen. Na een gebakken eitje met spek en een heerlijke douche gaan we slapen. Morgen gaan we echt naar Estes Park, we blijven hier 2 nachtjes dus we hebben morgen alle tijd om dit park te gaan bewonderen….

• 28 Mei 2014 - 16:28

Richard, Anke, Sam En Tim:

Wauw, wat een goed begin van jullie Amerika-reis. Wel jammer dat het zo warm is ;D Hoop dat jullie de camper niet uit zweten haha. Veel plezier en we kijken uit naar jullie verdere verslagen en foto's.
    X

• 28 Mei 2014 - 19:52

Stefan & Ingrid:

Klinkt weer toppie!! Gave foto's en idd weer n super-camper! Groetjes!!

• 28 Mei 2014 - 21:59

Annelies:

Oh wat heerlijk. en wat een prachtige omgeving. Ben nu alweer jaloers. zat ik in het Mid westen met die saaie omgeving...Dit ziet er geweldig uit.