Dag 18 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 18 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 18 Los Angeles

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

11 Mei 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteravond zijn we nog gaan eten bij het visrestaurantje onderaan onze camping, waar ze toevallig ook crispy chicken with fries hadden, het leek wel of ze wisten dat wij geen viseters zijn :) en terwijl we daar zaten te eten gaven een groepje dolfijnen en een walvis hun showtje in de pacific ocean, wat gaaf dat we dit mochten meemaken. Helemaal voldaan zijn we terug gegaan naar onze RV en de laatste nacht heerlijk geslapen met de wilde zee op de achtergrond. Helaas moeten we vandaag de camper weer inleveren en zullen we de laatste overnachting in een hotel dichtbij LAX airport verblijven. We brengen de RV al op tijd weg en zijn al rond half 10 in het hotel. We vragen de vriendelijke man achter de balie of er leuke rondritten worden gegeven door Los Angeles, zodat we de hoogtepunten van deze gave stad nog even kunnen meepakken. Natuurlijk kan dat en worden om half 12 opgehaald bij ons hotel. We maken een stop in Venice, met vele stalletjes en kraampjes en kleine winkeltjes langs een geweldige boulevard, daarna rijden we via Beverly Hills, Sunset Boulevard en door Melrose Place waar we verschillende anekdotes krijgen te horen van bekende artiesten. Ook rijden we langs “Hotel California” waar het liedje van de Eagles op gebaseerd is en rijden door “Rodeo Drive” de duurste straat van LA, waar allerlei winkels zijn zoals Gucci, Prada, Georgio Armani, Louis Vuitton etc en rijden door naar Hollywood waar we een stop maken om over de “walk of fame” te lopen en de vele sterren onder onze voeten zien voorbijkomen. Als we een aantal trappen omhoog gaan zien we eindelijk in de verte de beroemde witte letters “HOLLYWOOD” in de bergen staan… hoe cool is dat! Daarna rijden we verder naar “Farmers market” wat er heel gezellig uitzag doordat er superveel kleine eettentjes en souvenierswinkeltjes onder 1 laag dak bevinden. Hier hebben we onze 2e opdracht van Marcel en Karlijn voldaan, namelijk Cheesecake eten, dat was speciaal, het was een combinatie van een tompouce met kaas en vanille maar dan in cakevorm ;-). We worden weer netjes bij ons hotelletje afgezet en zijn nog een overheerlijke echte Amerikaanse pizza gaan eten. We namen een Large met zijn tweeën maar was nog veeeels te groot… hihi wat is dit toch een heerlijk land! Nu zijn we toe aan een warme douche en een bedje en morgen rond 11 uur richting het vliegveld…. Goodbye America.

• 11 Mei 2012 - 07:47

Joep:

Heej A&G,
    Zo te lezen en te zien was het de super reis die jullie hadden verwacht! Hele goede vlucht terug en komende dagen spreken we jullie zeker! Groetjes ook namens de rest!

• 11 Mei 2012 - 07:54

Ingrid:

SUPERGAAF!!!!!!!!

• 11 Mei 2012 - 07:55

Ingrid:

Goeie terugreis gewenst!

• 11 Mei 2012 - 12:01

Paul / Anny:

Het zit er al weer op voor jullie, het waren geweldige leuke reisverslagen en met de foto's erbij hebben wij toch 'n goede indruk van VS gekregen. Goede reis terug naar het koude NL. Groetjes

• 11 Mei 2012 - 14:51

Anke En De Boys:

G & A, een hele voorspoedige en fijne reis terug naar het natte Alphen (home sweet home). Wat gaaf dat jullie nog een rondrit gemaakt hebben, allemaal beelden die je normaal alleen in de film of in een serie voorbij ziet komen! Tot snel.