Dag 16 Highway 1 Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 16 Highway 1 Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 16 Highway 1 Pismo Beach

Door: Guido & Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

09 Mei 2012 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Vandaag hebben we een heerlijke rustdag ingepland en ik kan je vertellen het bevalt echt super! We hebben uitgeslapen en daarna weer eens een wasje gedaan, wat is dat toch handig zeg! We hoorden dat hier in de buurt “Avila Valley Barn” (een echt amerikaans boerderijtje) was met home-made producten, een soort kinderboerderijtje en wat akkerland erom heen. Wat was dat leuk om te zien! Alles wat je maar aan homemade producten kan bedenken was te koop! We hebben hier blackberry pie en strawberry cake geprobeerd, wat echt superlekker bleek! En zo nog wat koekjes en snoepjes om uit te testen. Voor vanavond hebben we vers belegde stokbrood “straight from the farm” meegebracht, 1 roast beef + cheddar en 1 Turkey Swiss, het ziet er echt heerlijk uit dus we zijn benieuwd hoe het zal smaken. Gisterenavond hebben we trouwens ook iets heel leuks meegemaakt: had Guido met een Amerikaan die hier ook op de camping staat, staan te kletsen en Guido vroeg hem of hier een restaurantje in de buurt was, dat bleek wat verder weg te zijn. De man liep daarop naar zijn camper en kwam terug met 2 mexicaanse kant-en-klaar maaltijden met wraps, deze hoeven we alleen nog maar even in de magnetron warm te maken. Hij liep vervolgens terug naar zijn camper en gaf ons ook nog eens grote stukken watermeloen als toetje. Wat is dit toch een heerlijk gastvrij land. Het is nu bijna 16.30u hier en het zonnetje schijnt heerlijk, dus we gaan nog even van het zonnetje genieten met een lekker biertje in de hand en een goed boek en wat tijdschriften. Morgen rijden we weer door naar Malibu (net iets voor Los Angeles) waar we helaas alweer de laatste nacht met de camper zullen doorbrengen .
PS: Wat we nog vergeten waren; Guido wil iedereen super bedanken voor alle felicitaties die hij op zijn verjaardag heeft mogen ontvangen, hij voelde zich mede hierdoor ook echt jarig!

• 09 Mei 2012 - 07:45

Anny En Paul:

Ik weet niet wat hier op het bord ligt, het lijkt wel op ........ ! ?

• 09 Mei 2012 - 08:04

Hugo En Elly:

zomaar even gedag zeggen. Elke morgen eerst de conputer aan om jullie verslag te lezen. we zullen het gaan missen.Geniet nog. Liefs