Dag 11 Dinosaur NM - Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 11 Dinosaur NM - Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 11 Dinosaur NM - Moab

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

05 Juni 2014 | Verenigde Staten, Moab

Helemaal uitgerust kunnen we vandaag weer de dag beginnen. We willen onderweg graag een kijkje nemen bij Dinosaur NM, maar eerst rijden we door een geweldig mooie bergweg waar de dino's ooit geleefd hebben. Als we bij het parkje aankomen zien we skeletten en overblijfsels van de dino's half uitgehakt in een berg. Wat grappig om te zien! We vervolgen onze weg en rijden uren door mooie bergen. Uiteindelijk komen we door de Red Canyons met de Colorado River vlak langs de weg kolkend wat echt adembenemend mooi is. We kijken onze ogen uit en maken veel foto's en filmpjes... echt supergaaf! Als we in Moab aankomen blijkt dit een heel gezellig dorpje met vele winkeltjes en restaurants. We nemen een camping die het dichtst bij het dorpje is en er blijkt toch nog een plekje voor ons, ondanks het er aardig druk lijkt. En het is hier 95 graden F, wat zo'n 35 graden C is! Pfff, heerlijk temperatuurtje :-) Gelukkig heeft deze camping vele grote bomen en hebben we nog wat schaduw om in te zitten. Zo nu hebben we een overheerlijk koud biertje verdiend... proost!!

• 06 Juni 2014 - 09:14

Hugo En Elly:

Wat zijn we benieuwd naar de rest van de foto's Lekker weertje hé.Jullie hebben weken nodig om bij te komen van deze reis. Liefs Hugo.NL

• 06 Juni 2014 - 10:12

Richard, Anke, Sam En Tim:

Hey Guido en Annette,
    Wauw, wat een prachtige omgeving en dan is het ook nog eens 'hoogzomer' daar. Da's zeker genieten!! We weten het nu zeker hoor, de volgende keer dat jullie gaan proppen wij ons stiekem in jullie camper hahaha. Geniet van de tweede helft en wij drinken hier een koud biertje op jullie, ok? Grtz