Dag 11 Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 11 Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 11 Flagstaff

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

28 Mei 2019 | Verenigde Staten, Flagstaff

Vandaag beloofd een hele mooie dag te worden, het begint heel koud slechts 1 graad, er zit ijs op ons zadel maar de zon is zo hard aan het schijnen dat het snel opwarmt met een strak blauwe lucht 25 gr. De thermo kleding erbij aan en om 8u vertrek. Al snel passeren we de grens van Arizona (weer een uur vroeger -9u) en rijden door het Navajo gebied van de indianen. We stoppen bij een grote tipi-tent en mooie gebergten op de achtergrond om foto's te maken. Daarna rijden we naar het National Park "Petrified Forest", wat een gaaf eindeloos landschap, de kleuren rood, geel, groen steken zo mooi af op de blauwe lucht, adembenemend! Later zien we ook de versteende boomstammen met kristallen lijkt het wel. We stoppen regelmatig en nemen de tijd om mooie foto's te maken en wanneer we alles gezien hebben in het park rijden we door om te lunchen en daarna het bekende "Wigwam Motel" te zien. Daarna pakken we, bekend van het nummer van de Eagles, "Standin' on the corner" in Winslow nog even mee. Wat is dit een geweldig mooi en indrukwekkende dag geweest, zoveel verschillende dingen gezien. Om 17.30u komen we aan bij het volgende hotel, hier blijven we 2 nachten. We eten nog met zijn allen bij een typisch Amerikaanse Dinner en gaan heerlijk dromen, morgen weer een nieuwe dag!

• 29 Mei 2019 - 09:00

Hugo En Elly Schenk:

Wat een prachtig landschap. Het lijkt wel of de tijd heeft stil gestaan. Leuke foto's. Mooie kleuren. Morgen een rustdag, niet verkeerd. Gr.