Dag 10 Gallup - Reisverslag uit Gallup, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 10 Gallup - Reisverslag uit Gallup, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 10 Gallup

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

27 Mei 2019 | Verenigde Staten, Gallup

De dag begint sportief met joggen, we ontbijten en vertrekken om 9u. De zon schijnt al heel fijn! Binnen 20 miles rijden we door het dorpje waar de film " Wild Hogs" is opgenomen. "Maggie's diner" is nu een souveniershop geworden, wat tof en herkenbaar.. we hebben de film ook al zo vaak gezien. We vervolgen onze weg, nadat alle souveniers zijn ingeslagen, door de ruige, gave, rode gebergten. Wauw wat een plaatje.. met regelmatige stops bij een wit dorpje met mooie kerk en de leuke stad Albequerque gaan we lunchen bij een casino/restaurant "in the middle of nowhere". Het is prachtig weer maar er staat een enorme wind, een geweldige workout voor nek- en armspieren. Route 66 moeten we echt verdienen he. Rond 17u komen we na 230 miles aan en gaan weer bij een Mexicaans restaurant eten.. een heel gezellige tent met heel lekker eten. Ondertussen hebben we ook nog een wasje kunnen draaien dus alle kleding is weer schoon. Met de supergave rode bergen en geweldige vergezichten gaan we moe maar heel tevreden naar bed.

• 28 Mei 2019 - 02:38

Anita:

Zóó leuk om iedere ochtend met je reisverslag te beginnen

• 28 Mei 2019 - 06:22

Annelies:

Dit is het grote genieten. Wat een droomreis.
    En wat leuk met deze krasse knarren om Wild Hogs na te spelen.
    Goede reis verder en wij genieten volop mee.

• 28 Mei 2019 - 08:04

Hugo En Elly Schenk:

Wij hebben die film nooit gezien. Gebrek aan de opvoeding denk ik dan maar. Maat dat valt in te halen.Wat een eindeloze wegen. Als het waait dan komt dat van ver en heeft nogal wat kracht en dat voel je. Maar het gaat goed zo te horen. Gr.