Dag 6 Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 6 Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 6 Miami

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

23 Mei 2019 | Verenigde Staten, Miami

Guido is nog gezellig gaan borrelen in een pub met Joost en ik op tijd naar bed, met wat kunstwerken op het kleinste kamertje. De volgende ochtend gaat het gelukkig veel beter met me, maar de regen komt met bakken naar beneden. We vertrekken 3 uur later dan gepland en maar goed ook want het klaart daarna al vrij snel op en wordt het broeierig warm. We komen langs een pitoresk tankstationnetje en hele mooie landweggetjes. Verschillende wegen zijn ondergelopen, waardoor we alternatieve routes moeten nemen, wat ook echt voor spectaculaire situaties zorgt. We komen even door Kansas voor we in Oklahoma aankomen. Als we 500 meter voor ons hotel staan, kunnen we niet verder.. weg afgesloten door het vele water. Wauw dit hebben we nog nooit gezien. We moeten kilometers omrijden om bij ons hotel in Maimi te kunnen komen. We frissen ons even op en er worden pizza's besteld. Gezellig eten, drinken en kletsen we na. Wat een fijne mensen allemaal, stoere mannen maar heel lief, warm en heel gezellig.

• 24 Mei 2019 - 03:43

Anke:

Hoi Guido en Annette,
    Wat heerlijk om te mogen volgen hoe jullie droomreis vorm krijgt op Route 66.
    We kijken al weer uit naar het volgende reisverslag

• 24 Mei 2019 - 03:43

Anke:

Hoi Guido en Annette,
    Wat heerlijk om te mogen volgen hoe jullie droomreis vorm krijgt op Route 66.
    We kijken al weer uit naar het volgende reisverslag

• 24 Mei 2019 - 09:03

Hugo En Elly Schenk:

Hola wordt het al een beetje droger? Dat is niet mis, zolang omrijden. Maar ja, heb je dat ook eens meegemaakt. Leuke foto's trouwens. Gr.