Dag 5 Lebanon - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 5 Lebanon - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 5 Lebanon

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

22 Mei 2019 | Verenigde Staten, Saint Louis

Vannacht om 1.00u worden we verschrikt wakker van iemand die onze deur van de kamer plots open doet. Ik (Annette) geef een gil en mijn hart zit in mijn keel, maar zie dan dat het een medereiziger Christian is en hij wist na vele biertjes niet meer welke kamer hij sliep whaha.., dus een portier hielp hem zijn bed te vinden. De volgende ochtend wist hij niets meer en hij bleek bij het wakker worden zelfs een dames t-shirt aan te hebben.. hij schaamde zich een beetje en we hebben er hartelijk om gelachen, maar dit vergeten we nooit meer!
We ontbijten in dit chique oude statige hotel en rijden om 8.30u weg, vandaag staat er 200 miles op het programma (ong 350 km). Het is al 22 graden als we wegrijden. De route blijkt heuvelachtig en groen en met vele mooie bochten, wat heerlijk! We stoppen bij een mijngrot "Meramec Caverns" waar sommigen de mijngrot gaan bezichten maar wij heerlijk genieten van het mooie weer. Daarna stoppen we bij een gezellig, typisch Route 66 restaurant "Missouri Hick" en eten wat. Mijn buik is van streek, maar ik ben niet de enige, nog 3-4 anderen hebben hetzelfde, misschien iets verkeerds gegeten? Hopelijk morgen beter. We stoppen ook nog even bij de bekende "Rocking Chair". Het was een hele hete dag 30 gr, maar heerlijk om te toeren. Om 18u komen we bij ons volgende hotel aan en zijn moe maar zeer voldaan. Vroeg naar bed, hopelijk morgen fris op.

• 23 Mei 2019 - 06:18

Annelies Kerkum:

Het lijkt the Hangover 4 wel ha ha
    En wat een mooie omgeving nu he ...
    En lekker warm.
    We genieten volop mee.
    Veel plezier verder en pas op met Moonshine .. zeg dat ook maar tegen medereiziger

• 23 Mei 2019 - 07:51

Hugo En Elly Schenk:

Dat was effe schrikken. Wat een leuke dingen hebben ze onderweg. Maar het zijn toch wel lange dagen. Maar ja, even doorbijten. Hopelijk is de buikpijn over. Gr.