Dag 7 Oklahoma City - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 7 Oklahoma City - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 7 Oklahoma City

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

24 Mei 2019 | Verenigde Staten, Oklahoma City

Wat een heerlijk hotel "Hamptonn Inn", goed geslapen en weer fris opgestaan. Vandaag staat een rit van 220 miles op het programma naar Oklahoma City. Het is al heerlijk warm 21 graden als we vertrekken. We passeren een derde Gimini Giant en de bekende Blue Wales, helaas te laat voor foto's. We stoppen even bij Annie's Diner en zien verschillende oude bruggen en lunchen bij een Rock café. De miles vliegen voorbij. We zijn zooo aan het genieten, wat een geweldige belevenis is dit zo op de motor. Ook het samen rijden met de groep gaat geweldig. Overal zie je zwaaiende mensen en auto's stoppen om ons voor te laten... we voelen ons echt "the king of the road". Als we bijna in Oklahoma City aankomen, stoppen we nog bij een "Harley Davidson" shop, natuurlijk kopen we hier beide een shirtje, nu horen we er echt bij hè! Luxe parkeren onder de gevel van ons volgende chique hotel.. kamer is weer heel fijn. We frissen ons weer even op en gaan een heerlijke salade eten bij "Tapwerks".. even een beetje gezond voedsel op zijn tijd. Samen met Dieter, Joost en André borrelen we nog gezellig na.

• 25 Mei 2019 - 10:22

Hugo En Elly Schenk:

Hola allebei. Gelukkig dat het weer goed gaat met Annette. Ja, met zo'n shirtje hoor je er natuurlijk helemaal bij. Hoezo gezond. Sla is goed maar wel een beetje vlees erbij zou ik denken. Elke dag een 300 km dat is toch vermoeiend. Dan moet er stevig gegeten worden wil je het kunnen volhouden. Gr.