Dag 20/21 Vancouver – Alphen - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 20/21 Vancouver – Alphen - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 20/21 Vancouver – Alphen

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

26 Juni 2016 | Nederland, Alphen

Vandaag hebben we een hele lange dag voor de boeg. We maken nog een laatste wandeling langs het strand en zien nog 2 zeehondjes met hun kopjes boven het water uitkomen, wat een schattige beestjes. Rond half 12 gaan we met de taxi richting Vancouver Airport YVR. Gisteren hebben we al ingecheckt dus we hoeven nu ook alleen onze koffers in te leveren. Nadat we de koffers ingeleverd hebben, gaan we wachten, wachten, wachten... om 16.00 u kunnen we boarden. De vlucht zal nu maar 8:45u duren, dus dat valt mee. De tijd gaat met filmpjes, muziek, lezen en wat dutten gewoon redelijk snel voorbij. We zitten gelukkig aan het gangpad, dus strekken we onze benen zo geregeld. Op Schiphol aangekomen hebben we ineens 9 uur overgeslagen en is het alweer ochtend. De zon schijnt heerlijk. Daarna de koffers afgehaald en met de shuttlebus richting auto. Er zit een briefje onder de ruitenwisser: ‘Excuses voor het ongemak’ we staan in een nieuwe parkeergarage en nu blijkt dat door de heftige regen onze auto enorm vies is geworden van regen gemengd met betonstof... wauw wat is ie vies. Gelukkig hebben ze een waardebon voor ons klaarliggen voor een gratis wasbeurt, nou dat is wel hartstikke nodig zeg haha.. Als we net op weg zijn begint het te spoelen, we zijn heel moe maar gelukkig nog heel alert. Thuis aangekomen gaan we gelijk een paar uurtjes naar bed, als een blok vallen we in slaap. Wat heerlijk om weer in ons eigen bedje te liggen!! Thuis :-)

• 26 Juni 2016 - 21:24

Paul En Anny:

Fijn dat de terugreis goed is verlopen, en de auto kreeg al een goede wasbeurt onderweg. En nu lekker nagenieten van de prachtige reis. Groetjes van ons vanaf Texel.