Dag 18 Saanichton – Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 18 Saanichton – Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 18 Saanichton – Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

23 Juni 2016 | Canada, Vancouver

Na een hele onrustige nacht, staan we om 5 uur op! Wauw wat vroeg, maar we hoorden van onze buurtjes dat de Ferries van 8 en 9 uur al vol zaten, dus we hebben toch maar de boot van 7 uur gereserveerd! We moeten namelijk de camper vóór 11 uur ingeleverd hebben. Nu zijn we wel heel vroeg, maar ons motto beter te vroeg dan te laat komt hier weer goed van pas hihi... Alles is al ingepakt, dus na een ontbijtje rijden we naar de terminal in “Swartz Bay” om aan boord te gaan. Het boarden verloopt vlotjes. Het is weer regenachtig helaas, maar als we boven op het dek gaan staan hebben we toch een heel mooi uitzicht, we zien dat we tussen heel veel mooie, groene eilanden varen. We varen nog even over USA grondgebied en komen na 1:40u aan in “Tsawwassen”, wat dicht bij Delta ligt waar we de camper in gaan leveren. We parkeren bij Cruise Canada en zien op onze km-stand 3208,9 km staan, wauw wat hebben we hiervan genoten. We bedanken de camper voor de superfijne tijd die we samen gehad hebben en nemen daarna de taxi terug naar het hotel. We komen nu wel vroeg bij het hotel aan, maar we kunnen heel gelukkig toch al in onze kamer terecht! We zetten onze spulletjes weg en gaan op zoek naar een heerlijke lunch, we weten hier intussen gewoon de weg, das handig! We waaien even lekker uit bij het strand, gelukkig is de lucht weer helemaal opgeklaard en gaan relaxen want het was toch weer een drukke dag! 's Avonds gaan we nog lekker eten bij een gezellig restaurantje en proberen onze eerste Whistlers Ale biertje uit.