Dag 15 Tofino – Ucluelet - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 15 Tofino – Ucluelet - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 15 Tofino – Ucluelet

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

20 Juni 2016 | Canada, Ucluelet

We hebben eerst heerlijk uitgeslapen en na een kopje koffie en een ontbijtje besluiten we een heerlijke strandwandeling te maken. De zon is al lekker warm. Wat een idyllische plek zeg, wauw dit is echt supergaaf. Rotseilanden, zandstranden, verre zeezichten, grote schepen en kleine vissersbootjes, vele schelpen en krabbetjes. Vandaag doen we alles op ons gemak. We pakken in en vertrekken weer. Onderweg zien we een trail door het regenwoud, dat slaan we natuurlijk niet over. Ik wist niet dat regenwouden zo ontzettend gaaf waren. We wandelen de routes en nemen alles goed in ons op, we zien vele naaldbomen, loofbomen, omgevallen bomen ;-), varens en heeeeel veel mossoorten. We vervolgen onze route naar Ucluelet en wanneer we op de camping parkeren worden we hartelijk ontvangen door onze Nederlandse vrienden! We dachten echt dat we ze niet meer zouden tegenkomen, dus een enorme toeval en een leuke verrassing! We zwaaien ze ‘s middags vanuit onze luie stoel uit als zij op hun Zodiac gaan Wales Watchen. Wij hebben een heel mooi campingplekje met uitzicht op het haventje en mooie natuur. We nemen de middag heerlijk vrij en genieten van de zon en rusten lekker uit.