Dag 18 Central City (West-Denver) - Reisverslag uit Central City, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 18 Central City (West-Denver) - Reisverslag uit Central City, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 18 Central City (West-Denver)

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

12 Juni 2014 | Verenigde Staten, Central City

Vandaag ons allerlaatste dagje met de camper dus dat betekent helaas: inpakken. We rijden weer een hele mooie bergroute met 3 hoge passen, dit zijn stuk voor stuk ski-oorden. We zien stoeltjesliften, vele motels en plekken waar je in de winter snowscooters kunt huren . Erg leuk om te zien! Als we even een pauze inlassen zien we een oud stoomlocomotiefje in het dal tsjokken, wat een toeval dat we dit nog even mogen meemaken. Als we bij Central City aankomen, rijden we weer een hele hoge berg op, de camping blijkt op 9000 feet te liggen (zo'n 3000 m). We moeten even wennen aan de hoogte en worden gewaarschuwd dat je boven de 8000 feet last van hoogteziekte kunt krijgen maar daar hebben we gelukkig geen last van. We pakken alles weer in de koffers... jeeh wat een zooitje hebben we verzameld in die weken, maar het past dus das het allerbelangrijkste. We maken de laatste etensrestjes op en genieten nog even van het heerlijke zonnetje en de laatste momenten met de camper. Morgenochtend gaan we de camper inleveren, droppen we daarna onze spullen in het hotel en kijken we of we Denver kunnen gaan verkennen!

• 13 Juni 2014 - 09:28

Elly En Hugo:

snik, snik alweer een einde aan zoveel heerlijke dagen. Sterk wezen(Haha) en fijn weer naar huis wWij zijn 29 juni weer thuis. Liefs Hugo.NLaar je heerlijk in de tuin kunt gaan werken en je baas weer kunt zien (ahum)