Dag 13 Bullhead City - Reisverslag uit Bullhead City, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 13 Bullhead City - Reisverslag uit Bullhead City, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 13 Bullhead City

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

30 Mei 2019 | Verenigde Staten, Bullhead City

Ontbijten doen we dit keer op onze kamer, we zijn vandaag 11 jaar getrouwd en hebben lekkere dingen gehaald in de supermarkt. Om 8u vertrek en begint weer fris 4 gr, maar de zon schijnt fel dus warmt snel op. Het eerste leuke plaatsje waar we koffie gaan drinken is: Williams. We zijn onderweg Christof verloren, hij is altijd alles kwijt en is erg chaotisch, waardoor hij ons niet heeft kunnen volgen, we pikken de "verloren zoon" op bij een benzinestation en vervolgen onze weg naar "Seligman". Dit geweldig authentieke dorpje is bekend van zijn Barbershop, waarbij een 92-jarige man nog elke dag op zijn fiets naartoe komt om 1 klant te scheren! We stoppen nog bij een souvenierswinkel en gaan daarna in Kingman lunchen. We rijden over een geweldig mooie bergpas met vele scherpe bochten en komen daarns in Oatman aan, waar de ezeltjes gewoon los rondlopen. Wat een grappig gezicht. We zouden eigenlijk in Kingman overnachten, maar André heeft een beter hotel geregeld, deze ligt een stuk verder richting Las Vegas. Na 220 miles komen we in Bullhead City aan. Het is ondertussen 35 graden geworden, een hele warme bries. De eerste casino's laten zich zien en we verblijven in hotel "Edge Water" op de 21e verdieping, dat hebben we nog nooit meegemaakt, zo hoog. Maar een heel gaaf uitzicht. We frissen ons op en dineren in een Frans restaurant, onder in de kelder van het hotel. Wat een geweldige dag was dit.

• 31 Mei 2019 - 04:58

Annelies:

Nog van harte gefeliciteerd !!

• 31 Mei 2019 - 09:58

Hugo En Elly Schenk:

Hola alletwee. Alsnog gefeliciteerd met de trouwdag. Welke ezeltjes waren dat, op twee of vier voeten. Jullie zoeken het wel hogerop. Maar dat je een mooi uitzicht had dat geloof ik graag. Nu op naar de goktafel. Succes. Gr.