Dag 3 Lincoln - Reisverslag uit Lincoln, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 3 Lincoln - Reisverslag uit Lincoln, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 3 Lincoln

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

20 Mei 2019 | Verenigde Staten, Lincoln

Vandaag is het dan eindelijk de dag waarop we Route 66 voor het eerst met de motor gaan berijden! Om 8u worden de motoren verdeeld, uitleg gegeven en hebben we vele lagen kleding aangetrokken, omdat het vandaag slecht 9 -14 gr zal worden maar wel droog gelukkig. De groep bestaat uit 2 reisleiders (1 op de motor voorop en 1 in bezemwagen erachter) en 16 reizigers, waarvan 12 motorrijders en 4 duo-passagiers (15 mannen 3 vrouwen). Er staan 13 hele mooie machines klaar, allemaal heel verschillend. Wij hebben een hele mooie, stoere, zwarte Harley Davidson Ultra Glide 1600cc! En ook belangrijk, hij rijdt heeeerlijk! Onderweg zijn er verschillende stops bij leuke bekende plekken, zoals de Gimini Giant en geluncht bij de bekende Polk-a-Dot, zo'n retro restaurant met poppen van Elvis, the Blues Brothers en Marlyn Monroe. We genieten nu al volop van alles en dit zou dan het "saaie" stuk van Route 66 zijn. Om 16u komen we bij het volgende hotel aan en we rusten weer wat en gaan rond 19u gezamenlijk eten bij een leuk restaurant tegenover het hotel en borrelen bij de Mexicaan gezellig na. We leren de groep zo ook steeds beter kennen :-)

• 21 Mei 2019 - 09:04

Hugo En Elly Schenk:

Leuk. Als dit het saaie stuk is heb je nog iets te verwachten. Wat een motor zeg. Ga je hem inruilen als je thuis ben? Gr

• 21 Mei 2019 - 12:30

Paul En Anny Bnnendijk:

Geweldige motor, wij wensen jullie prachtige tochten, geniet ervan! Wij genieten een beetje mee!!'
    Groetjes Paul en Anny