Dag 2 Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 2 Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 2 Chicago

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

19 Mei 2019 | Verenigde Staten, Chicago

Om 5.30u zijn we opgestaan en na een ontbijt in het hotel wandelen we even met een bak koffie een rondje over het parkeerterrein om de verschillende motoren goed te kunnen bekijken. Ze zijn al met een vrachtwagen naar het hotel gebracht. Morgen gaan we pas rijden. Om 9.00u gaan we met zijn allen met verschillende Uber taxi's Chicago bezichtigen. Natuurlijk starten we bij het beroemde bord van het begin van Route 66, deze moet vastgelegd worden! Daarna wandelen we door het Millenium Park richting het water en zien we enorme jachten in de haven liggen. We besluiten met zijn allen een rondvaart te gaan maken door de kanalen van de "Chicago River". En zien de enorme mooie hoge gebouwen, veel Art Deco maar ook Engelse en Griekse stijlen door elkaar. Passeren vele bruggen en zien de gave skyline. We splitsen daarna in groepjes op om onze eigen weg te vervolgen en gaan samen met Heinz richting de zilveren Peanut. Een bekende trekpleister deze stad! We moeten eronder schuilen omdat er een hevige regenbui overheen komt, kort maar krachtig. En als we alles gezien hebben, terug naar het hotel. We rusten even uit en om 19u heerlijk eten in het restaurant om de hoek. Het was een gezellige dag!

• 20 Mei 2019 - 05:14

Henk En Annelies:

Wat een geweldige stad he. Ik heb weer even meegenoten met jullie verhaal. Ken alleen de Donut niet.
    Ben meer van de gebouwen

• 20 Mei 2019 - 07:41

Hugo En Elly Schenk:

Wat een Donut. Met z'n hoevelen zijn jullie? Al een mooie motor uitgezocht of wordt die toegewezen? Gr.