Dag 14 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 14 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 14 Las Vegas

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

31 Mei 2019 | Verenigde Staten, Las Vegas

We halen ontbijt bij de "Subway" aan de overkant, het is nu al zweten, pff wat warm. Natuurlijk hebben we onze dikke motorbroeken aan. Als we om 9u vertrekken is het al 26 graden. We rijden door geweldig gave, eindeloze landschappen. Als we een koffiepauze nemen stoppen we toevallig bij een "gun- en pawnshop" en dit zouden we alletwee weleens willen zien, dus dat doen we ook. De verkoper geeft heel graag uitleg, ook al weet hij dat hij aan ons niets kan verkopen. We mogen ze ook even aanraken voor foto's haha wat gaaf en wat zwaar!! We vervolgen onze weg naar de "Hoover Dam", na controle rijden we er eerst overheen en stoppen dan om het op ons gemak te bekijken, maar pffff wat is het warm (36 gr). Bij het wegrijden gaan we nogmaals over de Hoover Dam en gaan nu op weg naar Las Vegas en na 129 miles komen we om 13u aan in hotel "4 Queens". We zetten onze koffers weg, verkleden ons en nemen een taxi naar "The Strip". We gaan vandaag gewoon met z'n 2tjes. Wij hebben "The Strip" in Las Vegas al eens eerder gezien en willen nu graag de andere kant bekijken. Dit hebben we vorige keer gemist. We zien MGM, New York, Luxor, Excalibur, Paris en shoppen ook nog even in de Harley Davidson Store. We borrelen in een gezellig café en nemen alles weer in ons op. Wat een overweldigende hoeveelheid kleuren, geluiden en mensen komt er op ons af. We nemen de taxi terug naar het hotel en frissen ons even op en gaan de "Old Strip" verkennen, deze bevindt zich achter ons hotel. Ooh wat een gezelligheid. Vele neonlichten, muziek, danseressen, souveniers, zipline, eet- en drinktentjes en mensen die hun kunsten laten zien voor "tips". We zien de iconische cowboy in neon en de legendarische "heart attack grill". We proosten op een geweldige, afwisselende en vermoeiende dag.