Dag 9 Santa Fé - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 9 Santa Fé - Reisverslag uit Santa Fe, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 9 Santa Fé

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

26 Mei 2019 | Verenigde Staten, Santa Fe

We verlaten "The big Texan" hotel al om 8u, want vandaag is de langste rit: 305 miles naar Santa Fé. Na 10 miles stoppen we al bij de beroemde "Cadillac Range" waarbij verschillende Cadillacs als kunstwerk op hun kant in de grond staan. Superleuk om nu eindelijk in het echt te zien. De zon begint te schijnen en wordt zo'n 28 graden, heerlijk. We genieten van de relaxte weg en omgeving en de miles vliegen om. We komen New Mexico binnen en stoppen bij de "Midway point", 1139 miles naar Chicago en 1139 miles naar Los Angeles. De tijd mag een uur verder terug (-8u) en de omgeving wordt steeds ruiger en bergachtiger, hoe gaaf om te zien. Ook de oneindig lange wegen die glooiend over de heuvels gaan.. wauw wat geweldig om dit met de motor te mogen rijden. Als we dichterbij het volgende hotel komen wordt het steeds donkerder en wat denk je.. ja hoor we pakken de laatste 5 miles nog even wat regen mee, waar hebben we dat aan te danken!? Om 19u gaan we met zijn allen naar de Mexicaan aan de overkant en bespreken de dag onder het genot van een heerlijke maaltijd. Op tijd naar bed, we zijn moe maar heel voldaan.

• 27 Mei 2019 - 06:23

Annelies Kerkum:

Gaaf die cadillacs. Nog nooit gezien. En nu in het echte Cowboy land. Ziet er allemaal droomachtig geweldig uit. Zijn dromen toch geen bedrog! Geniet ze verder nog.
    Liefs van Henk en Annelies

• 27 Mei 2019 - 08:15

Hugo En Elly Schenk:

Welke imbiciel parkeert zo z'n cadillacs. Die hebben nog een hoop te leren. Toch nog even nat geworden. Maar ja, zulke die hards als jullie letten daar amper op. Mooi daar. Wat kun je een eind weg kijken. Prachtig. Gr.

• 27 Mei 2019 - 14:34

Paul En Anny Binnendijk:

Jullie zijn heerlijk aan het genieten, met zoveel moois onderweg, b.v. die Cadillacs is wel heel bijzonder, en met zoveel motoren bij elkaar is ook wel indrukwekkend om daar bij te horen, wij wensen jullie
    nog veel mooie dagen. Groetjes!