Dag 8 Amarillo - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 8 Amarillo - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 8 Amarillo

Door: Guido en Annette

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

25 Mei 2019 | Verenigde Staten, Amarillo

We ontbijten dit keer bij de starbucks van het hotel, met de beste koffie tot nu toe. En om 8u vertrek, 260 miles: "The way to Amarillo" in Texas. Het blijkt een pittig dagje te worden, in de ochtend rijden we over een lang slecht onderhouden stuk wegdek. We proberen de vele kuilen en bobbels te ontwijken, maar dat blijft slechts bij proberen haha.. maar dit hoort zeker weten bij de ervaring van Route 66! Onderweg komen we verschillende musea tegen en nemen er de tijd.. we paseren het bekende "Conoco" gebouw en als we nog een 80 miles moeten afleggen trekken we onze regenpakken aan want het ziet er wat donkerder uit. Het begint te regenen, daarna te spoelen, te hagelen en te bliksemen. De eerstvolgende afslag wordt genomen en geschuild onder een viaduct. Wauw dat was heftig, maar wanneer het rustiger regent, vervolgen we onze weg. Als verzopen katjes komen we bij ons volgende hotel aan, "The big Texan" hotel welke tegenover het bekende " big Texan Steak Range" ligt. 's Avonds eten we gezamenlijk bij dit bekende restaurant, we moeten wel 1u15min wachten eer we een tafeltje hebben. Maar de steak was heeeeerlijk en heel gezellig. Nu lekker slapen, morgen weer vroeg op.

• 26 Mei 2019 - 07:09

Hugo En Elly Schenk:

Hola allebei. Dat heb je dus niet getroffen met het weer. Maar zo'n grote steak maakt een heleboel goed natuurlijk. Gr