Dag 8 Blue Ridge Parkway/ Boone - Reisverslag uit Boone, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu Dag 8 Blue Ridge Parkway/ Boone - Reisverslag uit Boone, Verenigde Staten van Guido & Annette - WaarBenJij.nu

Dag 8 Blue Ridge Parkway/ Boone

Blijf op de hoogte en volg Guido & Annette

13 Mei 2018 | Verenigde Staten, Boone

Na een heerlijk zelfgemaakt ontbijtje vertrekken we weer verder naar het zuiden over de "Blue Ridge Parkway". We genieten van de mooie bossen, prachtige vergezichten en stoppen regelmatig en wisselen het rijden geregeld af. We zien watervallen, rivieren en een eeuwenoude watermolen " Mabry Mill". We besluiten om even van de Parkway af te gaan om een snellere weg te nemen waar we ook weer even in kunnen slaan bij de Walmart en  kunnen tanken. Na 350 km komen we op de volgende camping aan. We hebben een hele gezellige Amerikaanse buurman met de achternaam "Den Blijker" wat al gelijk een klik geeft met zijn NL-roots en waar we uren mee kletsen en zijn vrouw ondertussen ook aanhaakt. (Het is gelukkig iets minder warm (25 gr), want onze airco blijkt kapot en hopelijk wordt ie na het weekend snel gefixt) Guido maakt overheerlijke nasi en we proosten natuurlijk ook nog even op moederdag!

• 14 Mei 2018 - 08:52

Henk En Annelies:

En... Bij Mabry Hill nog die leuke ouderwetse general store binnen geweest?
    Met Den Blijker nasi??? Hmmmmm ... Klopt niet helemaal geloof ik.
    Prachtige rit Blue Ridge Pkw maar ik snap dat je er op een gegeven moment ook weer af wil.
    Succs met de airco. Jullie worden nu echte Amerikanen dat je niet meer zonder kunt